.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده باش هزار و ۱۰۰ ناجی غریق در سواحل دریای مازندران
۵۵ غریق ازاول خرداد تاکنون با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل دریای مازندران نجات یافتند.

به گزارش شمال نیوز،نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح دریااز اول خرداد در مازندران آغاز شد، گفت:ناجیان غریق تاکنون ۵۵ نفر را از خطر مرگ نجات دادند و ۲ غریق از این افراد پس از نجات راهی بیمارستان شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کسی در آب‌های ساحلی مازندران غرق نشده است.

کریمیان بیشترین غریق در این مدت در دریای بابلسر، محمودآباد رخ داد، گفت: پارسال دریای محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر ۸۰ درصد غریق استان را به خود اختصاص داده بودند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: به صورت رسمی از دیروز ۹۰۰ ناجی غریق با ۲۵۰ قایقران، جت ران و نیرو‌های دواطلب در مجموع هزار و ۱۰۰ نفر آماده خدمات رسانی به ان در سواحل دریای مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه ناجیان غریق در تعطیلات خرداد شبانه روز آماده باش هستند، به مسافران و گردشگران توصیه کرد از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند.

کریمیان به گردشگران و مسافران توصیه کرد سوت زدن ناجیان غریق برای هشدار به استفاده کنندگان از دریا و اعلام خطر است و آن به منزله توهین حساب نکنند و با سفیران نجات درگیر نشوند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه خانواده در کنار سواحل حضور می‌یابند مراقبت کودکان خودشان باشند، گفت: خانواده‌ها در هنگام غرق یکی از بستگان خود در دریا اقدام به نجات گروهی نکنند و از قایقرانان، جت رانان وعوامل امدادی مستقر در سواحل استفاده کنند.

وی افزود: خانواده‌های که گرفتار مواج خروشان دریای خزر شدند و ناجیان غریق حضور نداشتند از لوازم‌های امدادی مثل تیوپ، طناب ، جلیقه و حلقه نجات استفاده کنند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه به منظور پیشگیری از حوادث تعدادی تابلو‌های هشدار دهنده در سواحل استان نصب شده است. افزود: این طرح تا پایان شهریور در استان ادامه دارد.

بنا بر اعلام اداره کل پزشکی قانونی مازندران سال گذشته ۹۸ نفر درمازندران غرق شدند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.374 seconds.