.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ندای الغوث الغوث در 300 امامزاده مازندران طنین‌انداز می‌شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ندای الغوث الغوث در شب های قدر در بیش از ۳۰۰ امامزاده مازندران طنین انداز می شود.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در آستانه مبارکه امامزادگان استان خبر داد و اظهار کرد: ندای الغوث الغوث روزه‌داران در شب‌های قدر در بیش از ۳۰۰ امامزاده دیار علویان طنین‌انداز می‌شود.

وی افزود: برگزاری دعای جوشن کبیر، مراسم سوگواری شهادت امیرالمومنین(ع)، پیشوای اول شیعیان، برپایی خیمه معرفت از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در امامزدگان مازندران هستند.

*192 موقوفه در راستای ماه مبارک رمضان در دیار علویان وجود دارند
حیدری اظهار کرد: ۱۹۲ موقوفه در راستای ماه مبارک رمضان در دیار علویان وجود دارند که بنا به نیات موقوفات، فعالیت‌های زیادی دارند.


وی بیان کرد: تبیین اهداف حضرت علی(ع) که به اجرای عدل و عدالت، در طبق اخلاص گذاشتن جان خود برای پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی(علیه السلام)، ولایی بودن، نمود انسانی الگو در تمام مراحل زندگی و ... مشهور هستند از جمله اهداف برپایی سوگواره جهت عزاداری آن حضرت به شمار می‌آیند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: شب‌های قدر، اهمیت والایی برای نوشتن تقدیر بندگان و بخشش گناهان دارد و در این راستا بیش از ۳۰۰ امامزاده مازندران به برپایی این مراسم اقدام می‌کنند.

** ۱۴ هزار موقوفه و ۱۹۰ هزار رقبه و هزار و ۳۶۱ امامزاده در مازندران وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.