.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد نریمانی از مازندران به طلای رقابت‌های پاراتکواندوی قهرمانی آسيا رسيد
چهارمين دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در ويتنام برگزار و احمد نريمانی، ورزشکار نکایی به طلای پاراتکواندو قهرمانی آسیا دست يافت.

به گزارش شمال نیوز، چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمان آسیا به میزبانی کشور ویتنام در شهر هوشیمینه برگزار و احمد نریمانی به عنوان نماینده ایران به طلای این مسابقات رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام برگزار و احمد نریمانی، ورزشکار نکایی به طلای پاراتکواندو قهرمانی آسیا رسید.

مجتبی رضای  اظهار کرد: نمایندگان کشورمان در رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا بار دیگر درخشیدند و با کسب ۶ طلا، یک نقره و دو برنز به عنوان قهرمانی دست یافتند و بار دیگر موجب عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی شدند.

وی افزود: چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمان آسیا در هوشیمینه کشور ویتنام، با حضور با حضور ۱۲۰ پاراتکواندوکار از ۲۸ کشور برگزار شد که ایران اسلامی در این دوره از مسابقات با 10 ورزشکار حضور یافت که 9 مدال را از آن خود کرد.

احمد نریمانی نماینده مازندرانی این دوره از مسابقات اهل روستای بایع‌کلای نکا است که افتخارات فراوانی را در کارنامه ورزشی خود در این رشته ورزشی دارد و این بار هم با مدال طلای آسیا، افتخار دیگری را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

* اعزام 7 تکواندوکای مازندرانی به مسابقات آسیایی  و جام فدراسیون جهانی

سرپرست هیأت تکواندوی مازندران نیز گفت: در ماه جاری هفت تکواندوکار مازندرانی با قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی، به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ویتنام و جام فدراسیون جهانی در ازبکستان اعزام شدند.

حسین بریمانی اظهار کرد: فرزان عاشورزاده در وزن 58 کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73کیلوگرم دو هوگوپوش مازندرانی هستند که به همراه هدایت آریان‌فر در بخش پومسه و احمد نریمانی در وزن 75 کیلوگرم در ترکیب اصلی تیم پاراتکواندو ایران قرار گرفتند.

وی افزود: مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا از سوم خرداد ماه در رشته پومسه و از پنجم خرداد ماه در رشته ' کیوروگی ' زنان و مردان با حضور برترین های این رشته ورزشی در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار شد و احمد نریمانی در مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا به طلای این مسابقات رسید.

بریمانی بیان کرد: فرزان عاشورزاده هم مدال نقره مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا را در بخش پومسه از آن خود کرد.

وی گفت: همچنین حمیدرضا هادیان در وزن 58 کیلوگرم ، سروش احمدی در وزن 63 کیلوگرم و احمد محمدی در وزن 87 کیلوگرم در بخش کیوروگی در این مسابقات حضور یافتند.

* ایران، قهرمان مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا در ویتنام

 براساس این گزارش، چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمان آسیا به میزبانی کشور ویتنام در شهر هوشیمینه برگزار و تیم ایران با اعزام 10 تکواندوکار به این دوره از مسابقات، موفق شد با کسب ۹ نشان رنگارنگ به عنوان قهرمان آسیا (در مجموع بخش زنان و مردان) دست یابد. که افراد ذیل مدال‌های این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

مهدی پوررهنما، نشان طلا در وزن ۷۵- کیلوگرم، کلاس K44

سعید صادقیان‌پور، نشان طلا در وزن ۶۱- کیلوگرم، کلاس K41

حامد حق‌شناس، نشان طلا در وزن ۷۵+ کیلوگرم، کلاس K44

احمد نریمانی، نشان طلا در وزن ۷۵+ کیلوگرم، کلاس K44

مهدی بهرامی آذر، نشان طلا در وزن ۷۵+ کیلوگرم، کلاس K43

مهتاب نبوی، نشان طلا در وزن ۴۹- کیلوگرم، کلاس K43

اصغر عزیزی، نشان نقره در وزن ۷۵+ کیلوگرم، کلاس K44

محمدرضا شعبانی، نشان برنز در وزن ۷۵- کیلوگرم، کلاس K42

مهتاب نبوی، نشان برنز در وزن ۴۹- کیلوگرم، کلاس K41

پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی با همراهی مهدی احمدی مربی تیم ملی، هدایت ملی‌پوشان را در سفر به ویتنام بر عهده داشتند و مسعود لشگری هم سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.