.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:اجرای طرح های اولویت دار برای پیشگیری از خشکسالی ضروری است
استاندار مازندران اجرای طرح‌های اولویت‌دار برای پیشگیری از بحران خشکسالی در سال جاری ضروری برشمرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح شنبه در حاشیه جلسه شورای منابع آب اظهار داشت: ما وارد شرایطی شدیم که باکمبود آب مواجه بوده و نیازمند آن هستیم که همه باهم یکپارچه عمل کرده و مصرف آب را کنترل و مدیریت کنیم.

وی به راه‌حل‌های اتخاذشده برای مقابله و پیشگیری از خشک‌سالی در شورای منابع آب اشاره کرد و گفت: راه‌حل‌هایی در کارگروه ملی مدیریت مقابله باکم آبی اتخاذ و به استان‌ها ابلاغ‌شده است تا مصرف آب را بهینه و مدیریت کنیم.

وی افزود: برای پیشگیری و مقابله با خشک‌سالی، کارگروه استانی با عنوان شورای حفاظت منابع آب در استان تشکیل می‌شود و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی در حوزه کشاورزی، شهری و روستایی از برنامه‌ها است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه نیازمند برنامه مدون برای مدیریت منابع هستیم ادامه داد: در شورای منابع آب بر لزوم تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز تأکید شد و علاوه براین، ضرورت اصلاح الگوی کشت و کشت جایگزین نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی افزود: همچنین مقرر شد در نقاطی چاه‌هایی از سوی دولت حفر شود تا به کشاورزان برای تأمین منابع آب کمک کند وبتوانیم از بحران خشک‌سالی در سال جلوگیری کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.489 seconds.