.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراه با واکنش خونه به خونه به اطلاعیه کمیته ؛
اطلاعیه کمیته اخلاق درباره دیدار نساجی-راه آهن
شمال نیوز : حرف و حدیث‌ها پیرامون بازی‌های هفته آخر لیگ یک پایان ندارد. در یکی دو روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از محرز بودن تبانی در بازی راه‌آهن و نساجی داشت و گفته می‌شد با حکم کمیته اخلاق، خونه‌‎به‎خونه به لیگ برتر راه خواهد یافت

شمال نیوز: حرف و حدیث‌ها پیرامون بازی‌های هفته آخر لیگ یک پایان ندارد. در یکی دو روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از محرز بودن تبانی در بازی راه‌آهن و نساجی داشت و گفته می‌شد با حکم کمیته اخلاق، خونه‌‎به‎خونه به لیگ برتر راه خواهد یافت و نساجی هم راهی لیگ دو خواهد شد. انتشار این اخبار واکنش شدید مسئولان باشگاه نساجی را به دنبال داشت و گفته می‌شود این باشگاه از رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند شکایت کرده است.

اما بعد از این فعل و انفعالات، امروز سایت فدراسیون فوتبال هم نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد. در خبری که امروز در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد آمده است: «بنا بر اطلاعیه کمیته اخلاق در خصوص پرونده مربوط به موضوع شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی خونه‌به‌خونه بابل در رابطه با ادعای تبانی در مسابقه دو تیم راه‌آهن تهران و نساجی مازندران اعلام می‌شود، علی‌رغم اینکه یوم جاری برای ساعت 14 وقت رسیدگی برای این پرونده تعیین شده بود، و مدیران و مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه و وکیل ایشان جهت ادای توضیحات و ارائه مستندات دعوت شده بودند، اما علی‌رغم انتظار کافی، هیچ یک از ایشان در این جلسه حاضر نشدند. این کمیته بر اساس مستندات و مدارک ارائه شده متعاقباً اتخاذ تصمیم خواهد نمود.»

واکنش خونه به خونه به اطلاعیه کمیته اخلاق

وکیل باشگاه خونه به خونه راجع به اطلاعیه روز پنجشنبه کمیته اخلاق توضیحاتی ارائه داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

« بسمه تعالی با توجه به اینکه از طریق سایت های خبری بیانیه ای به نقل از کمیته محترم اخلاق منتشر گردید مبنی براینکه که مسئولان باشگاه خونه به خونه و وکیل آن باشگاه در جلسه رسیدگی ساعت ۱۴ امروز کمیته محترم اخلاق حضور نیافتند؛ به اطلاع می رساند: با توجه به درخواستهای مکرر اینجانب طی دو هفته گذشته مبنی بر امکان ملاقات حضوری اینجانب با جناب آقای تورک جهت پیگیری پرونده و تسریع در رسیدگی دیوان محترم تحقیق، روز سه شنبه هفته جاری حسب تماس تلفنی با جناب آقای اثنی عشری (دبیر محترم کمیته اخلاق) به اینجانب برای ساعت ۱۴ امروز وقت ملاقات با ایشان را دادند. (هرگز صحبتی از اینکه جلسه رسیدگی کمیته اخلاق خواهد بود، نشد)

روز چهارشنبه طی تماسی که اینجانب با دبیرخانه کمیته اخلاق داشتم به اینجانب اعلام شد که برای ملاقات با آقای تورک در محل کمیته اخلاق حضور یابم. معهذا اینجانب امروز به قصد ملاقات با جناب آقای تورک عازم محل استقرار کمیته اخلاق شدم. در بین راه با مسئول دفتر جناب آقای تورک تماس گرفتم و اعلام نمودم بدلیل ترافیک شدید بزرگراه همت حدود ساعت چهارده و سی دقیقه خدمت ایشان خواهم رسید. از این رو حدود ساعت ۱۴/۳۰ خدمت ایشان رسیدم که آقای اثنی عشری نیز حضور داشته اند. آقای تورک فرمودند شما دیر حضور یافته اید و جلسه رسیدگی به پایان رسید! سپس با اعتراض شدید به مصاحبه دیروز اینجانب، گفتند چرا اینقدر مصاحبه می کنید؟ و چند جمله دیگر که شایسته ذکر در این مجال نیست و با عصبانیت فرمودند دیگر مصاحبه نکنید آقا! سپس خواهان ترک فوری ساختمان کمیته اخلاق توسط اینجانب گردیدند و به مسئول دفترشان فرمودند اینجانب باید ساختمان کمیته اخلاق را فورا ترک نمایم.

اینجانب نیز که متحیر و متعجب از این واقعه و رفتار شده بودم با احترام از ساختمان کمیته اخلاق خارج شدم. برخلاف اطلاعیه کمیته محترم اخلاق، موکدا اعلام میدارد به اینجانب که تنها یکی از  وکلای رسمی باشگاه خونه به خونه هستم، یا برای مدیران و مسئولان باشگاه خونه به خونه هیچ دعوتنامه یا ابلاغیه ای مبنی بر حضور در جلسه رسیدگی ارسال نگردیده است. لذا ضمن تاکید بر مستندات و مدارک تقدیمی و درخواست تسریع در استماع شهادت شهود و مواجه آنان با متهمان تبانی استدعا دارم کمیته محترم اخلاق با رعایت اخلاق، عدالت و انصاف نسبت به صدور حکم شایسته قانونی اقدام نمایند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 4 خرداد 1397
بهتره اقای حسن زاده بیشتر از این خودشون و هم استانی هاشو مضحک دست این و اون نکنه بس است صعود با چه قیمتی !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 خرداد 1397
چیزی که زشته سکوت در مقابل ظلم و کثافت کاری بعضی از اقایونه
نا شناس 4 خرداد 1397
همین کارها را میکنیم که هیچ کی چشم دیدن ما بابلی را نداره
بازیست دیگه چرا این همه بچه بازی در میارین
اون از نحوه صحبت کردن حسن زاده در برنامه 90 که آبروی ما بابلی را برد
تمامش کید بابا
بابلی 4 خرداد 1397
همیشه موجب خجالت بابلی میشوید همینطوری کل استان نسبت به ما بابلی ها حساسیت دارد و حق هم دارند چرا اینکار را می کنید می خواهید بخاطر فوتبال آشوب و تجمع راه بیندازید
میلاد 4 خرداد 1397
اخلاق ورزشی یعنی ظرفیت برد و باخت را داشته باشی
نا شناس 3 خرداد 1397
برای شخص بنده هر دو تیم نساجی و خونه به خونه محترم بوده و صعود هر یک برام باعث خوشحالی می شد لاکن دلیل طرفداری یکجانبه برخی رسانه ها و مسئولین منجمله سایت شمال نیوز در قبل و بعد از مسابقه از تیم نساجی قابل درک نبوده و یقسن دارم که برای خیلیاها نیز موجب ایجاد شایعه خواهد شد . امید است روزی ورزش پاک در کل جامعه حاکم شود.
نا شناس 3 خرداد 1397
حسن زاده آینه تمام عیار خوی بابلیها در این استان است.
حسین 3 خرداد 1397
این اقای حسن زاده آبروی ما بابلی هارو برده
خجالت بکش آقا تیم نخواستیم حیثیت مارو بردی ما عاشق خونه به خونه هستیم و همیشه ازش حمایت میکنیم ولی نه با آبروریزی های تو
رضا 3 خرداد 1397
مثل هدیه دادن به نیما و نوشاد که افتخار نه بابلی ها بلکه کل ایران هستند و ما نتوانسته آیم آبروداری کنیم.
تقی زاده 4 خرداد 1397
آقای حسن زاده خیلی قشنگ صحبت میکنه تو نود گفت این سرپرست تیم ما حرف زدن بلد نیست من خودم ......
حسینی 4 خرداد 1397
اگر در فدراسیون فوتبال افراد منصفی باشند و اگر اعمال نظر هم نشود ،اثبات تبانی دشوار است و بر فرض،اگر اثبات هم شود به دلایل امنیتی رای بر نمی گردد!
نا شناس 4 خرداد 1397
جناب آقای حسن زاده مالک محترم :بازی نساجی و راه آهن تو همه سایتها هست . وهمه دیدند وبازی کاملاٌ فوتبالی وبا هیجانی بود . لا اقل یه چیزی جدید بگو که قابل بررسی و پیگیری باشد.اکه قصد تیم داری نداری رو راست باش .تیم کشتی لیگ برتری داشتی همه را متهم به تبانی کردی.//با میثاقیان چه کردی با مرزبان با نکونام وبا....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.