.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه انتشار پست اینستاگرامی عالمیان و واکنش شورای بابل؛
ماله کشی هدیه 100 هزاری به قهرمانان جهان / سوء تفاهم بود !
شمال نیوز : به نظر می رسد اعضای شورای بابل باید به جای ماله کشی هایی اینچنینی ، صراحتا از افکار عمومی و شهروندان ورزشدوست بابلی عذرخواهی نموده و از این پس شان و منزلت ورزشکاران قهرمان و المپیکی را رعایت نمایند .....
ماله کشی هدیه 100 هزاری به قهرمانان جهان / سوء تفاهم بود !

شمال نیوز :در حالی که هنوز اهدای کارت هدیه 100 هزار تومانی از سوی شهردار و شورای شهر بابل ( همه با هم ) به یک قهرمان جهانی موجب انتقاد افکار عمومی شد که سایت شورای این شهر در خبری از « انتقاد اعضای شورای اسلامی شهر بابل نسبت به رفتار غیر حرفه ای ورزشکار المپیکی بابل » خبر داده است !

به گزارش شمال نیوز ، در پایان این پست خبری ن، به خواننده القا و تیجه گرفته شده است که چون شورای شهر و شهرداری بابل حمایت هایی را از ورزش انجام داده اند و در آینده اطلاع رسانی خواهد شد ، برداشت انتقاد آمیز افکار عمومی از اهدای این کارت هدیه ناچیز به نوعی « سوء تفاهم » بوده است .

به نظر می رسد اعضای شورای بابل باید به جای ماله کشی هایی اینچنینی ، صراحتا از افکار عمومی و شهروندان ورزشدوست بابلی عذرخواهی نموده و از این پس شان و منزلت ورزشکاران قهرمان و المپیکی را رعایت نمایند .

مرور پست خبری سایت رسمی شورای شهر بابل خالی از لطف نیست !

با هم می خوانیم :

اکثریت اعضا ️در دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نسبت به انتقاد دو ورزشکار بابلی انتقاد کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل، اعضای شورای اسلامی شهر بابل از رفتار دو عضو تیم ملی پینگ‌پنگ، نوشاد و نیما عالمیان در قبال دریافت کارت هدیه از سوی مسؤولان بابلی انتقاد کردند و افزودند:درست است اهدای کارت 100 هزار تومانی در شأن این دو ورزشکار نبوده است و سهواً این اتفاق رخ داده بود اما دلیل موجهی نبود تا ورزشکاران تمامی زحمات شهرداری و شورای شهر و دیگر مسؤولان شهرستان بابل را نادیده بگیرند و این موضوع را در سطح ملی رسانه‌ای کنند.

شورا و شهرداری مسؤول پرداخت هزینه‌های ورزش‌های قهرمانی نیست و بودجه در نظر گرفته شده در این بخش باید در زمینه ورزش‌های همگانی، ساخت سالن ورزشی محلات و تجهیز ست‌های ورزشی در پارک‌ها هزینه شود اما با این وجود شهرداری و شورا تاکنون در قبال ورزشکاران قهرمان و دادن خدمات به آنان کوتاهی نکرده است.

چنانکه در زمان اردوی تیم ملی پینگ پنگ در بابل تمامی هزینه‌های اسکان و پذیرایی برعهده شهرداری بوده است.

همچنین در دیدار با خانواده عالمیان و با پیگیری‌های کبود شهردار بابل مقرر شد شرایط اشتغال این دو ورزشکار در شهرداری به‌زودی انجام شود و موارد دیگری که به‌زودی لیست خدمات ارائه شده از سوی شورا و شهرداری به ورزشکاران و قهرمانان شهرستان بابل اعلام خواهد شد تا شهروندان و مردم فهیم از خدمت‌رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل به ورزشکاران مطلع شوند تا سوءتفاهمات پیش آمده رفع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حبیب 2 خرداد 1397
حالا این خبط رو انجام دادید . چرا کشش می دید دوستان . یک کلمه عذرخواهی کنید یا بگید صفرها رو اشتباهی دیدید . مثلا قرار بود 100 میلیون ریال باشه شد 100 هزار تومان
مهندس 2 خرداد 1397
یعنی فرماندار و شهردار و 9 تا اعضای شورا با هم 100 تومن دادند سوتفاهم بود ؟
نا شناس 2 خرداد 1397
بابا اینا اینقدر .......... دارن که کی وقت دارن بفکر ورزشکاران باشن
نا شناس 2 خرداد 1397
وظیفه شورا و شهردار و فرمانداراست حالا چرا هزینه مثلا اسکان تیم ملی ایشان را دادید منت میکنید وظیفه شماست با تمام توان تقدیر کنید از قهرمانان این کشور که پرچم خوش رنگ و نقش جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به احتزار در می آورند اگر شماها میتوانید تشریف ببرید تیم ملی و پرچم ایزان عزیزمان را به احتزار در بیاورید حقیقتا کارت صد هزارتومانی خیلی بد بوذ ایکاش یک جلد قران نفیس هدیه میداید که مطمئنا ورزش این شهرستان راضی تر بودذکه قرآن بالاین هدیه معنوی است. الان دیگه نمی خواد برید سند بیاورید برای ورزش شهرستان چقدر هزینه کردید هر هزینه میکنید وظیفه تان است مسوولیت قبول کردید تا انجام وظیغه کنید این شعارهای لنتخاباتی خودتان بپد . بسم اله این گوی و این میدان بروید از قهرمان و افتخار شهرستان پر افتخار بابل و کشور دلجویی کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.