.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی افزایش مصرف برق و احتمال خاموشی در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: احتمال خاموشی برق امسال در مازندران باتوجه به کمبود بارش و عدم امکان تولید برق کافی توسط نیروگاه‌های آبی افزایش یافت.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی اظهار کرد: احتمال خاموشی برق امسال در مازندران باتوجه به کمبود بارش و عدم امکان تولید برق کافی توسط نیروگاه‌های آبی افزایش یافت.

وی بیان کرد: همچنین مشکلات نقدینگی نیز احتمال بروز خاموشی را افزایش می‌دهد چراکه موفق نشدیم طرح‌هایی که در تابستان باید وارد مدار می‌شد را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه پیش‌بینی ما این است امسال مصرف برق افزایش یابد، افزود: 24 اردیبهشت ماه 19 درصد افزایش مصرف برق داشتیم که کم‌سابقه بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه معمولا در خرداد ماه شاهد افزایش مصرف برق هستیم، اضافه کرد: امسال شاید زودتر شاید روند افزایش مصرف برق باشیم که احتمال خاموشی در چند استان از جمله مازندران را افزایش می‌دهد.

شهابی با تأکید بر اینکه مردم باید مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند، گفت: از همین الان باید مصارف غیرضرور را کنار بگذاریم و برای روزهای گرم سال تمرین کنیم تا شاهد مشکلی در شبکه نباشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.141 seconds.