.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز رایزنی ها با سوگند « افشانی » ؛
«شهرداری تهران» مقصد بعدی «معاون استاندار مازندران»
شمال نیوز : علی نبیان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از گذشته ارتباط کاری تنگاتنگی با سید محمدعلی افشانی شهردار تهران داشت. ....
«شهرداری تهران» مقصد بعدی «معاون استاندار مازندران»

شمال نیوز : برخی شنیده ها حاکی از آن است که معاون استانداری مازندران قرار است به شهرداری تهران برود.

به گزارش شمال نیوز ، علی نبیان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از گذشته ارتباط کاری تنگاتنگی با سید محمدعلی افشانی شهردار تهران داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که با سوگند افشانی به‌عنوان شهردار تهران، رایزنی‌ها برای انتقال « نبیان »  به شهرداری تهران آغاز شده است.

به نظر می رسد شهردار جدید تهران قصد دارد تا معاونت های مهم خود را به افرادی خارج از بدنه شهرداری پایتخت بسپارد و به نوعی فضای مدیریتی جدید را حاکم کند .

یک منبع آگاه در رابطه با جابجایی نبیان به شهرداری تهران در گفت وگو با یک رسانه ، اظهار داشت: چنین حرفی تاکنون نشده و وی به عنوان معاون استاندار مازندران خواهند ماند.

وی تاکید کرد: چنین خبری اصلا وجود ندارد و کذب محض است.

 

گفته می شود برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران که گزینه هایی را برای تصدی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نامزد کرده اند و به شدت مخالف انتصاب علی نبییان در این سمت هستند .

 

علی نبیان ، مدیریت خود را در استان مازندران به عنوان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در دولت احمدی نژاد آغاز و سپس مسئولیت هایی چون مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران را در رزومه خود دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهندس مازندرانی 1 خرداد 1397
ما از رفتن نبیان به شهرداری تهران به شدت حمایت می کنیم و اگر افشانی اینکار را بکند به عنوان مرد سال مازندران در 1397 او را معرفی می کنیم و جایزه می دهیم . یعنی واقعا میشه که بشه؟؟؟!!!! شهردار جدید تهران با این کار خدمت بزرگی به مازندران می کنه !!!!
صابری 1 خرداد 1397
مدیران مازندرانی بسیار توامند هستند و لیاقت بکارگیری در مناصب بزرگ را دارند . آقای نبیان یکی از این مدیران موفق است . پیشاپیش تبریک به علی آقا
کارمند استانداری 1 خرداد 1397
واقعا اگر افشانی اینکار را انجام دهد ما هم قسم می خوریم که اگر مثل قالیباف یکروز هوای ریاست جمهوری به سرش زد حمایت قاطعی ازش در استان مازندران داشته باشیم . تورو خدا زودتر افشانی جان
محمدی 1 خرداد 1397
خداحافظ مردی برای تمام فصول
حسین 1 خرداد 1397
خدا نکند که مهندس به تهران برود ، همیشه ازت حمایت میکنیم مهندس نبیان عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.