.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 2 میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 54 دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 16 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و انجام گشت های هدفمند خودروهای مورد نظر را حین خروج از این شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف کردند.

میرفیضی از دستگیری رانندگان این دو خودرو در این عملیات خبر داد و خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودروها 54 دستگاه اسپیلت خارجی قاچاق کشف شد.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر دو میلیارد و 16میلیون ریال عنوان کرد و یادآورد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیربنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.238 seconds.