.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری گردانندگان کانال‌‌های تلگرامی مزاحم درمازندران
رئیس‌ پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری افرادی که با انتشار مطالب ‌کذب و توهین‌آمیز در کانال‌های تلگرامی و تمسخر مردم، موجب سلب‌ آسايش و هتک‌حيثيت مردم می‌شدند، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا خبرداد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، حسن‌ محمدنژاد از شناسایی و دستگیری افرادی که با انتشار مطالب ‌کذب و توهین‌آمیز در کانال‌های تلگرامی و تمسخر مردم، موجب سلب‌ آسایش و هتک‌حیثیت مردم می‌شدند، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا خبر داد.

وی بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس‌فتا مبنی بر این که شخصی ناشناس با انتشار مطالبی در قالب صوت، تصویر و فیلم در چندین کانال تلگرامی، وی را مورد تمسخر قرار داده است موضوع در دستورکار ماموران پلیس‌فتا قرار گرفت .

رئیس‌پلیس فتا مازندران، افزود: پس از انجام بررسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد، هر یک از کانال‌های مورد نظر توسط چندین نفر به هویت‌های معلوم مدیریت می‌شوند.

محمدنژاد تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از روش‌های فنی و مهندسی اجتماعی، ادمین اصلی کانال‌های موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی، متهمان را دستگیر کردند.

وی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به تشکیل کانال و گروه های تلگرامی با هدف توهین و تمسخر افراد در دیگر استان‌های کشور برای سرگرمی خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران به متخلفان، هشدار داد: هرگونه انتشار اطلاعات و تصاویر شخصی دیگران در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود و با عاملان آن برخوردی جدی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.376 seconds.