.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:مازندران در جبهه مقاومت و فرهنگی پیشتاز است
استاندار مازندران بابیان اینکه مازندران دیار علویان نامیده می‌شود گفت: این استان در همه عرصه‌ها ازجمله جبهه مقاومت پیشتاز بوده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر شنبه در همایش سفیران هدایت، سربازان ولایت ویژه روحانیت در استان مازندران با گرامیداشت فرا رسیدن ماه رمضان اظهار داشت: مازندران دیار علویان بوده و مردم ولایتمدار استان در تاریخ برای حفظ و نشر تشیع جان‌فشانی‌ها کرده‌اند.

وی افزود: افتخار مردم مازندران پایبندی فرهنگی و عقیدتی به اسلام ناب محمدی است و مردم این سرزمین در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند و خط‌شکن جبهه‌های نبرد بوده‌اند و بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به پیشتازی مازندران در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت گفت: مازندران در تمام بزنگاه‌های تاریخی خوش درخشیده و در تمام عرصه‌ها مقام والای کشوری دارد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه آنچه امروز شاهد هستیم، رشد نیروهای تحصیلکرده است گفت: مازندران در مقابله با بی‌سوادی رتبه اول کشور را دارد.

اسلامی به دغدغه‌هایی نظیر بیکاری اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا بتوانیم این دغدغه را با سازوکارهای جدید و جایگزین از طریق کارآفرینی و خوداشتغالی، مشاغل خرد، کوچک و متوسط حل کنیم.

وی افزود: طبق اعلام مرکز آمار، مازندران در سال گذشته موفق شد نرخ بیکاری را کاهش دهد و این روند ادامه دارد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه با کاهش ۱۱ درصدی نزولات آسمانی مواجه هستیم گفت: در سه برنامه، طرح‌هایی را در پیش داریم تا آینده استان را در زمینهٔ مدیریت مصرف آب تضمین کنیم.

اسلامی گفت: مسائل حوزه ساحل و دریا همواره دغدغه مسئولان و علما بوده و در تلاش هستیم تا بتوانیم بر اساس رویکرد فرهنگی، اوقات فراغت مردم و مسافران را مدیریت و آسیب‌های فرهنگی را کنترل کنیم.

استاندار مازندران، آسیب‌های اجتماعی را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.