.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با گلایه رسانه ها از اطلاع رسانی نامطلبوب ؛
پایان ناخوشایند سفر وزیر ورزش به مازندران !
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی وزیر ورزش و جوانان به استان مازندران سفر کرده است که یکی از مهمترین برنامه های از پیش اعلام شده این سفر بدون حضور سلطانی فر برگزار شد !....
پایان ناخوشایند سفر وزیر ورزش به مازندران !

شمال نیوز : در حالی وزیر ورزش و جوانان به استان مازندران سفر کرده است که یکی از مهمترین برنامه های از پیش اعلام شده این سفر بدون حضور سلطانی فر برگزار شد !

به گزارش شمال نیوز ، وزیر ورزش و جوانان که قرار بود در دهمین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان مازندران به عنوان یکی از استان های پر افتخار کشور حضور یابد بدون اطلاع ، مازندران را به قصد تهران ترک کرد.

این در شرایطی است که پیش از این مدیران ورزش استان ، حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از ورزشکاران مازندران را اعلام کرده بودند .

سفر وزیر ورزش به مازندران طی دو روز برنامه ریزی شده بود و قرار بود که آقای وزیر علاوه بر چند برنامه کاری در  مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان مازندران حاضر شود .

البته طبق برنامه ، دیدار با مدیران ورزشی استان‌های کشور بازدید از برخی پروژه‌های در دست اجرای استان مازندران صورت گرفت که یکی از مهمترین آن ها بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر که قرار است بازی های نساجی را در لیگ برتر میزبانی کند بوده است .

متاسفانه در برنامه های سفر اطلاع‌رسانی خوبی را از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد نبودیم و این موضوع گلایه رسانه ها را بدنبال داشت .

به نظر می رسد عدم حضور وزیر ورزش در جمع برجسته ترین قهرمانان کشور ، آسیا و جهان که از خطه قهرمان پرور مازندران می باشند و این استان را به عنوان پرافتخار ترین استان ورزشی کشور معرفی نموده انند ، علاوه بر بی توجهی سلطانی فر به قهرمانان استان ، که جای تامل دارد ، گلایه اصلی به مدیران ورزش مازندران و حتی نمایندگان مجلس مازندران وارد است که نقطه اوج این سفر بدون حضور وزیر رقم خورده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 22 ارديبهشت 1397
نفوذ و قدرت مدیران استانی ورزش خیلی مهم است . متاسفانه حبیب حسین زادگان آن برد و نفوذ لازم را در بدنه وزارت خانه ندارد . مازندران با این خیل قهرمانان نیازمند مدیری در سطح بالا هست تا وزیر روی حرفش حساب کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.374 seconds.