.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین واکنش احمدی‌نژاد به تحولات برجام:
مخالف مذاکرات با امریکا در عمان بودم/ گفتم بگذارید در6 ماه، آثار تحریم ها را کنترل می کنم/ خانواده‌ام را برای تضمین پیشنهاد کردم موافقت نشد
هسته ای شدن ایران، تولید سوخت 20% ، صفحه سوخت و صنعتی شدن تولید سوخت هسته ای، ساخت راکتور آب سنگین، تولید آب سنگین از دستاوردهای دولت بود.

شمال نیوز: محمود احمدی نژاد گفت که با مذاکره هسته‌ای مخالف بوده و زمانی که قرار بود مذاکرات با آمریکا در عمان شروع شود،در جلسه‌ای با حضور مقامات کشور، خواسته ۶ ماه صبر کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از انتخاب؛ رئیس جمهور سابق در بخشی از سخنان خود درباره «دستاوردهای» دولتش، ادعا می کند: هسته ای شدن ایران، تولید سوخت 20% ، صفحه سوخت و صنعتی شدن تولید سوخت هسته ای، ساخت راکتور آب سنگین، تولید آب سنگین از دستاوردهای دولت بود.

وی در بخش دیگری به مذاکرات هسته ای مسقط اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که قرار بود مذاکرات با آمریکا در عمان شروع شود، در جلسه ای اعلام کردم که مذاکره در شرایطی که دشمن تصور می کند دست بالا را دارد و تحریم ها اثر گذار بوده است، به ضرر کشور تمام می شود و خواهش کردم که شش ماه مهلت دهند تا با اجرای چند برنامه ضربتی اقتصادی و تقویت قدرت اقتصادی مردم، آثار تحریم ها کنترل شود و مذاکره در شرایط برابر انجام گیرد. حتی اعلام کردم که حاضرم خانواده ام را به گروگان و تضمین بگذارم که اگر طرح‌ها موفق نبود، خود وخانواده ام را اعدام نمایند.

احمدی نژاد با اشاره به روی کارامدن حسن روحانی در سال 92، گفت: تنها راه حل مشکلات کشور و نیل به قله های پیشرفت و ترقی، مذاکره با قدرت های جهانی از طریق فنون دیپلماسی و توسط دیپلمات های حرفه ای شمرده و اعلام شد که دولت دهم به دلیل در اختیار نداشتن اینگونه دیپلماتها، ناتوان از انجام چنان مذاکراتی بوده است.

وی ضمن انتقاد از برجام اظهار داشت: مجلس به جای رسیدگی محتوایی، به محل جنگ زرگری و سطحی بین جناح‌ها و البته تصویب سریع و حیرت انگیز توافق تبدیل شد. هیچ‌گاه متن کامل و رسمی این توافق منتشر نشد و حتی بسیاری از نمایندگان مجلس هم اعلام کردند که متن رسمی در اختیار آنان قرار داده نشده است. ملت از محتوای توافق بی اطلاع ماند و صرفاً باید شاهد اظهارات مقامات درباره "دستاوردهای بی‌نظیر ادعایی" ، این توافق می‌بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 ارديبهشت 1397
تو ددیگه حرف نزن که باعث اینهمه تحریم تو کشور شدی بعد شش ماه که ازما نفت گاز نمیخریدن چکار میخواستی بکنی
نا شناس 21 ارديبهشت 1397
د اش محمود هنوز زوده كه اين ملت قدر تو رو بدونن،،،،صبور باش
علی 21 ارديبهشت 1397
آقای احمدی نژاد هر جا هستی سالم باشی، خدایی درست جلو رفتید ولی حیف که وقت کم آوردی، رضایت مردم از همه بالاتره که در دولت روحانی برای رضایت مردم ارزشی قایل نیستن و در آینده نزدیک نتیجه این بی توجهی رو خواهند دید. من که خسته شدم از دست این دولت فعلی، واقعا خسته شدم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.