.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائم مقام وزیر کشور؛مشکلات کشور با انسجام ملی قابل رفع است
قائم مقام وزیر کشور، امیدآفرینی و نشاط را در کشور امری مهم دانست و گفت: مشکلات کشور با انسجام و همدلی ملی قابل رفع است.

به گزارش شمال نیوز، سید حسین هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی با تاکید براینکه نباید دنبال صنایع آلاینده رفت اظهار داشت: صنایع کشاورزی معجزه کننده است و اشتغال بالایی دارد و درآمد آن بیشتر از صنایع آلاینده است.

وی تصریح کرد: فکر استان باید به سمت صنایع کشاورزی، آبیاری تحت فشار و قطره ای برود، در بودجه برنامه ششم توسعه، تدابیر خوبی برای تغییر الگوی کشت کشاورزی و صنایع تبدیلی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خشکسالی کشور را گرفتار کرده و میزان بارش ها ۴۰ درصد در سال جاری کمتر شده است گفت: صرفه جویی در مصرف آب، برق، بنزین، انرژی باید مورد توجه قرار گیرد و این از لازمه های اقتصاد مقاومتی است.

هاشمی با عنوان اینکه اگر روزی ۳۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی کنیم به اقتصاد کشور کمک می شود، اظهار داشت: برق از مشکلات اساسی مازندران به شمار می رود و تجهیزات شبکه آن مربوط به دهه های گذشته است و باید نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.

قائم مقام وزارت کشور با بیان اینکه استانداران در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش های خوبی انجام داده اند گفت: برای استان ها در زمینه اقتصاد مقاومتی وزرای معین درنظر گرفته شده و وزیر ارتباطات نیز وزیر معین مازندران است.

وی افزود: مازندران استان با استعدادی است و نیروهای بسیار خوبی دارد و باید از ظرفیت آنان بهره گرفت و استان را باتکیه بر نیروی داخلی استان ساخت.

هاشمی، نظارت برپروژه های اقتصادی در استان را ضروری دانست و گفت: بومگردی از جاذبه های مازندران به شمار می رود و می توان به عنوان کارنامه درخشان مازندران در کشور باشد.

قائم مقام وزارت کشور، امیدوار کردن مردم و امیدآفرینی را امری بسیار مهم دانست و گفت: نباید مردم را ناامید کرد زیرا کشور و ملتی بزرگ هستیم و توان حل مشکلات را با انسجام ملی خواهیم داشت و در این صورت کسی نمی تواند به کشور ضربه بزند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.