.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نماینده مردم شرق مازندران در پی خروج آمریکا از برجام
در پی خروج آمریکا از برجام پیام نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز ، علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، در پی خروج آمریکا از برجام پیام نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

خروج آمریکا از برجام بار دیگر ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و باطل کردن توافق نامه چندجانبه و مورد تایید شورای امنیت جز رسوایی و انزوا سود دیگری برای آمریکا به دنبال نخواهد داشت.

مردم ایران سال هاست با دشمنی ها و تبهکاری های آمریکا آشنا هستند، از سرنگونی دولت دکتر مصدق و سرکوب قیام ۱۵ خرداد، جنگ تحمیلی، ترور و حمایت از منافقین گرفته تا ایجاد داعش و تحریم های ظالمانه و نهایتا خروج از برجام از جمله تبهکاری آمریکا است و ملت ایران پشت سر ولی امر خود همچون کوه ایستاده و همچنان مدافع آزادی، استقلال و عزت خود خواهد بود.

در این برهه حساس، دولت، مجلس و ملت عزیز این سرزمین همچنان کنار هم قرار خواهند داشت و خروج آمریکا از برجام را به فرصت سازنده برای ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

با اداره صحیح کشور بر پایه برنامه ریزی علمی و مدیریت جهادی از این شرایط با افتخار عبور کرده و به قله های رفیع عزت و استقلال و پیشرفت خواهند رسید و به جهانیان و افکار عمومی ثابت خواهند کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.124 seconds.