.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویزای فرودگاهی بین مازندران و ازبکستان صادر شود
استاندار مازندران با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و ازبکستان خواستار صدور ویزای فرودگاهی بین مازندران و این کشور شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی عصر دوشنبه در دیدار با سفیر ازبکستان در ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در مازندران وجود دارد که می‌توانیم در بخش‌های مختلف با ازبکستان تبادل کنید، گفت: می‌توانیم اولین اجلاس تجاری بین دو منطقه را اجرا کنیم و علاوه بر این می‌توان ویزای فرودگاهی بین دو منطقه برای تبادل گردشگر صادر کرد.

اسلامی یادآور شد: در راستای تبادل گردشگر بین مازندران و ازبکستان به دلیل وجود تاریخ و فرهنگ مشترک بین دو منطقه می‌توانیم تفاهماتی داشته باشیم و باید از این ظرفیت و فرصت برای توسعه تبادلات استفاده کنیم.

وی خواستار ارائه ویزای فرودگاهی برای گردشگران ازبکستان و مازندران شد و گفت: این امر سبب می‌شود گردشگری و تجارت دو منطقه توسعه یابد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه ایران و ازبکستان ریشه تاریخی و فرهنگی مشترک و کهن دارند گفت: باید به این ظرفیت نیز برای توسعه تبادلات دو منطقه توجه اساسی شود.

استاندار مازندران برپایی نمایشگاه تجاری و گردشگری بین دو منطقه را ضروری دانست و گفت: این نمایشگاه می‌تواند فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو منطقه را معرفی کند.

وی مبادله هیئت‌های تجاری و اقتصادی را از دیگر اولویت‌ها برای توسعه مناسبات بین مازندران و ازبکستان بیان کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.66 seconds.