.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوباره استقلال و قلعه‌نویی
تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در اوج آمادگی قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه دو نماینده ایران با یکدیگر روبرو می ‌شوند. تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در اوج آمادگی خود در یک سال گذشته قرار دارند.

 استقلال به تازگی قهرمان جام حذفی شده و شفر هم قراردادش را با این تیم تمدید کرده است. شفر انگیزه بالایی دارد تا هم انتقام شکست از ذوب‌آهن را بگیرد و هم می‌خواهد کارش را در تهران ساده‌تر کند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. البته او مامه تیام را در بازی با ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این مساله توان تهاجمی استقلال را طبیعتا کاهش می‌دهد. به جز او احتمالا برزای هم به مصاف سه‌شنبه نمی‌رسد که البته با توجه به نیمکت نشینی این بازیکن، نبود او نمی‌تواند خیلی در برنامه‌های شفر خلل وارد کند.

 در سوی دیگر این میدان امیر قلعه‌نویی قرار دارد که راه بردن استقلال را به خوبی بلد است. او در این سال‌ها همواره رقیب سرسختی برای استقلال بوده و بارها مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر شده است. تیم او در اوج آمادگی است و با نایب قهرمانی، لیگ را به پایان برد. تبریزی وکی‌روش استنلی بازیکنان موفق تهاجمی او هستند و در دروازه این تیم مظاهری قرار دارد که نقطه اتکای ذوبی‌هاست.

با توجه به آشتی رحمتی و قلعه‌نویی حساسیت میان این دو تا حد زیادی مرتفع شده و این مساله شاید تمرکز استقلالی‌ها را بیشتر کند.

ذوب‌آهن و استقلال ساعت ۱۹:۱۵ روز سه‌شنبه در اصفهان با قضاوت داوران ژاپنی به مصاف هم می‌روند.

منبع: ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.568 seconds.