.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای ۵۰۰ پروژه زیرساختی بسیج سازندگی در مازندران
رئیس بسیج سازندگی مازندران گفت: ۵۰۰ پروژه بزرگ و کوچک زیرساختی سال جاری در بسیج سازندگی استان در دست اجرا است.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ غلامرضا شریعتی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی با بیان اینکه رسالت این سازمان، اقدامات جهاد سازندگی بویژه در حوزه عمران روستایی است افزود: فعالیت این سازمان بیشتر در مناطق محروم و در قالب محرومیت زدایی صورت می گیرد.

وی با ماموریت های دیگر سازمان بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: برای حمایت از اشتغال خرد در عرصه های روستایی موضوع اقتصاد در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت و این مسئله در قالب آموزش و توانمندسازی و پرداخت تسهیلات ادامه دارد.

سرهنگ شریعتی، بکارگیری سازمان یافته نیروهای مردمی در قالب گروههای جهادی از دیگر محورهای فعالیت بسیج سازندگی به شمار می رود و اکنون ۷۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، زیرساخت، اقتصاد مقاومتی و غیره فعالیت دارند.

رئیس بسیج سازندگی مازندران ادامه داد: با همت بسیج سازندگی ۵۰ واحد مسکونی در سرپل ذهاب کرمانشاه شروع شد و بخشی از آن تا هفته آینده بهره برداری می شود و این گوشه ای فعالیت گروههای جهادی است.

وی با اشاره به حوزه های زیرساختی محور فعالیت بسیج سازندگی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه های دولتی را در دست اجرا داریم و پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

سرهنگ شریعتی تصریح کرد: بیمارستان بندپی شرقی بابل از جمله پروژه های این سازمان به شمار می رود و در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد و در حوزه راهسازی ۱۰۰ کیلومتر از راههای صعب العبور استان توسط بسیج سازندگی در دست اقدام است.

رئیس بسیج سازندگی مازندران یادآور شد: ۵۰۰ پروژه کوچک و بزرگ در حوزه زیرساخت در استان مازندران در حال اجرا است و برای پروژه های روستایی هر کیلومتر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

سرهنگ شریعتی به حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال خرد اشاره و اضافه کرد: امسال سه هزار کارگاه شغلی در استان هدفگذاری شده و مسئله امنیت غذایی از جمله پروژه های بسیج به شمار می رود.

وی با بیان اینکه برای ۷۰۰ گروه جهادی در استان هدفگذاری شده است گفت: مناطق کم برخوردار و محروم استان از جمله اولویت ها است و در حال حاضر ۶۰ محله آسیب پذیر و کم برخوردار در استان شناسایی شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.