.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانداران برنامه محور و خلاق باشند
معاون سیاسی وزیر کشور، با بیان اینکه باید با روش های جدید و خلاق با اتکا به مشارکت مردم مدیریت کنیم، از فرمانداران خواست تا برنامه محور باشند.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل جبارزاده عصر شنبه در حاشیه دوره آموزشی فرمانداران در ساری با عنوان اینکه فرمانداران نماینده نظام، حکومت و دولت در جامعه هستند از آنان خواست تا برای توسعه شهرستان برنامه محور باشند زیرا روزمرگی آفت مدیریت به شمار می رود.

وی شناخت اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید را از ماموریت های فرمانداران ذکر کرد و گفت: فرمانداران باید بدانند نماینده کدام دولت هستند و باید با اتکا به مشارکت مردم مدیریت کنند و همواره باید همراه مردم باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید براینکه مردم ولی نعمت و پشتیبان ما هستند، اظهار داشت: فرمانداران باید با روش های جدید و خلاق در شهرستان ها مدیریت کنند زیرا آنان نماینده نظام، حکومت و دولت به شمار می روند و باید با اقتدار مسائل حوزه ماموریت خود را مدیریت کنند.

جبارزاده در بخشی دیگر از سخنانش، با تاکید بر آشنایی فرمانداران با ضوابط و دستورالعمل های ماموریت تصریح کرد: مدیریت امور شهرستان ها برعهده فرمانداران است و باید بدانند بسیاری از امور در پیوند با مسائل مختلف و سیاسی است.

معاون سیاسی وزیر کشور، همچنین با یادآوری اینکه فرمانداران همواره باید با مردم در ارتباط باشند زیرا یکی از راههای مقبولیت به شمار می رود، بر لزوم رفع مشکلات و موانع توسعه در شهرستان ها تاکید کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.