.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ساری صورت پذیرفت ؛
دیدار معاون وزیر امور خارجه با آیت الله طبرسی
شمال نیوز : آیت الله طبرسی افزود : امروز دشمنان از عقاید انحرافی و جنگ نرم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند تا نگذارند چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب را جشن بگیریم چون تحلیل گران سیاسی و حتی ضد انقلاب ....

دیدار دکتر عراقچی معاون وزیر امور خارجه با آیت الله طبرسی

 

شمال نیوز : عباس عراقچی  معاون وزیر امور خارجه  در ساری با آیت الله طبرسی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته خبری دفترنماینده مقام معظم رهبری دراستان عباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین المللی وزیر امور خارجه با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار عراقچی با اشاره به مسائل سیاسی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: الحمدالله با هدایت مقام معظم رهبری و درایت و مدیریت ریاست محترم جمهور امروز ایران اسلامی در جهان یکی از قطب های تأثیر گذار در امور بین الملل می باشد که در بحث برجام ما باکشورهای اروپائی و آمریکائی برد برد داشتیم و اگر آمریکا بخواهد از برجام خارج شود این ما بودیم که در این معامله بردیم و کنار کشیدن آمریکا نشان از قدرت ما و ضعف آنها می باشد.

در ادامه آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران طی سخنانی ضمن خیر مقدم به دکتر عراقچی گفت: وظیفه وزارت خارجه امروز بسیار حساس و مهم است. الحمدالله در رأس این وزارتخانه افرادی مثل دکتر ظریف و جنابعالی حضور دارید که شناخت کافی از سیاست جهان دارند و این جای امیدواری هست.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت: رمز موفقیت شما در وزارت خارجه این است که مورد تأیید و وثوق مقام معظم رهبری هستید و منویات رهبری راسرلوحه کارتان قرارداده ومی دهید.

آیت الله طبرسی افزود : امروز دشمنان از عقاید انحرافی و جنگ نرم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند تا نگذارند چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب را جشن بگیریم چون تحلیل گران سیاسی و حتی ضد انقلاب فراری از اینکه جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال را پشت سر می گذارد ناراحتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به دکتر عراقچی گفت: صحبت ها و گزارشات شما در مجلس خبرگان رهبری بسیار دلگرم کننده و امیدوار کننده بود و ما این اطمینان را داریم که انقلاب ما، انقلاب عقیده بوده و مردم ما هم اگر سختی ها را تحمل میکنند بخاطر عقیده شان است و تمام تلاششان این است که انقلاب سالم بماند و لطمه ای به آن وارد نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.237 seconds.