.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در انتخابی تیم ملی
دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: کشتی گیران مازندرانی در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خوش درخشیدند.

به گزارش شمال نیوز،غلامرضا نوری‌زاده با اشاره به رقابت کشتی‌گیران برتر سراسر کشور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی اظهار کرد: مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان به میزبانی تهران در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار شد.

وی گفت: در مرحله نخست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان کشتی‌گیران مازندرانی با کسب عنوان‌های برتر خوش درخشیدند و به اردوی مرحله دوم نیز دعوت شدند.

دبیر هیأت کشتی مازندران با اشاره به حضور هشت کشتی‌گیر مازندرانی در 10 وزن فینال این مسابقات تصریح کرد: در این پیکارها چهار کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی و چهار کشتی‌گیر نیز نایب قهرمان شدند.

نور‌زاده در ادامه گفت: در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری، در 61 کیلوگرم ایمان صادقی، در 79 کیلوگرم امید حسن تبار و 86 کیلوگرم نیز احمد بذری به عنوان چهار کشتی‌گیر در فینال با برتری مقابل حریفان قهرمان شدند.

 دبیر هیأت کشتی مازندران همچنین یادآور شد: مهران رضازاده در وزن 57 کیلوگرم، باقر یخکشی در 61 کیلوگرم، مهدی یگانه جعفری در 70 کیلوگرم و حسن رمضانیان در 97 کیلوگرم نیز به عنوان دیگر کشتی‌گیران مازندرانی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

وی با بیان اینکه چهار نفر برتر هر وزن به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند، خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان آماده می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.