.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگی‌ها جانی دوباره به جنگل‌های مازندران بخشید
معاون امور جنگل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به اینکه بارندگی‌ها جانی دوباره به جنگل‌ها بخشیده است، گفت: در مجموع بارندگی‌ها خوب بوده است.

به گزارش شمال نیوز،محمدرضا جهان‌آرا امروز اظهار کرد: باید در طبیعت به‌گونه‌ای رفتار کنیم که رفتار ما موجب از بین رفتن حیات نشود.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه حیات ما انسان‌ها به طبیعت وابسته است باید در طبیعت به‌گونه‌ای زندگی کنیم که به آن آسیب نرسانیم و این مهم را به فرزندان خود آموزش دهیم؛ چراکه اگر جنگل نباشد بشری نخواهد بود.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به اینکه بارندگی‌ها جانی دوباره به جنگل‌ها بخشیده است، تصریح کرد: البته بارش برف و یخ‌بندانی که در روزهای پایانی فروردین ماه شاهد آن بودیم موجب برگ‌سوز درختان شد ولی در مجموع بارندگی‌ها خوب بوده است ولی چه خوب است بارندگی در زمان خود باشد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید یاد بگیریم که هرجای منابع طبیعی مکانی برای تفرج و تفریح نیست، خاطرنشان کرد: جنگل اکوسیستم زنده است که تمامی موجودات در آن حق حیات دارند.

جهان‌آرا در پایان گفت: وسعت پارک‌جنگلی در مازندران حدود 11 هزار هکتار است که برای تفرج کفایت می‌کند و لازم است انسان‌ها به جای صدمه زدن به جنگل‌ها و وارد شدن با خودروها در محیط‌های جنگلی از این فضاها بهره ببرند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.