.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک عادی و روان در جاده کوهستانی مازندران
رفت و آمد خودرو‌ها در جاده کوهستانی مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه عادی و روان گزارش شده است.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودروها در جاده کوهستانی مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه عادی و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه جاده سوادکوه این هفته محدودیت ترافیک ندارد، افزود: رفت و آمد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده هراز رفت و آمد کلیه تریلر‌ها از این محور ممنوع بوده و رفت و آمد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این جاده ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده کرج- چالوس رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: رفت و آمد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.