.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باشگاه نساجی بخشی از وجود مردم قائم‌شهر است/مسؤولان قدر این ظرفیت را بدانند
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: باشگاه نساجی بخشی از وجود مردم قائم‌شهر است و مسؤولان شهرستان و حتی استان باید قدر این ظرفیت را بدانند.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران امروز در یک بازی مهم و حساس، به دیدار تیم نفت مسجدسلیمان(صدرنشین لیگ یک) می‌رود و از آنجا که فوتبال برای مردم قائم‌شهر باوجود نساجی دوست‌داشتنی‌تر شده است هواداران خاص خود را هم پیدا کرده که سعی دارند با حمایت‌های خود، گامی هرچند کوچک در صعود تیم به لیگ‌برتر بردارند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی پیش از اعزام تیم فوتبال نساجی و کادر فنی به مسجدسلیمان با فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه دیدار و از زحمات وی و اتفاقات بسیار مثبت در باشگاه نساجی تشکر کرد.

عبدالله رضیان آمادگی خود را برای هر نوع کمک به باشگاه نساجی و حضور در لیگ برتر اعلام کرد و افزود: باشگاه نساجی بخشی از وجود مردم قائم‌شهر است و مسؤولان شهرستان و حتی استان باید قدر این ظرفیت را بدانند.

در ادامه مالک باشگاه نساجی مازندران نیز بخشی از برنامه دراز مدت خود برای باشگاه نساجی را تشریح و گفت: تحقق این اهداف نیاز به کمک همه مسؤولان به ویژه نمایندگان شهرستان دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.