.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملاقات دو نماینده شمالی با قاضی معلق صحت دارد؟
« سعید مرتضوی » دقیقا کجاست ؟
شمال نیوز : می‌گوید: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضدانقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت‌ها را می‌نویسند.....
« سعید مرتضوی » دقیقا کجاست ؟

شمال نیوز : برنا نوشت: مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس می‌گوید: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضدانقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت‌ها را می‌نویسند.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر حضور سعید مرتضوی در رودسر که در آن جزئیات حضور وی در گیلان منتشر شده بود این خبر از سوی نماینده گیلان تکذیب شد.

یک کانال فعال در زمینه مسائل منطقه گیلان مدعی شده بود که «سعید مرتضوی در ویلای یکی از قضات رودسری قوه قضائیه به اتفاق مادر و همسر و دو فرزندش در رحیم آباد شهرستان رودسرو املش حضور دارند!»

این کانال همچنین از دو تن از نمایندگان نام برده و نوشته بود: «دیشب هم چند نفر از نمایندگان استان گیلان با وى ملاقات کردند آقای عباسی و لاهوتی هم حضور داشتند و پس از تمام شدن ملاقات آقایان نماینده یک راست عازم تهران شدند»

در این رابطه لاهوتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضد انقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت ها را می نویسند.گروه خونی من با سعید مرتضوی نمی‌خواند و 5 سال است که رنگ ایشان را ندیدم و اگر ایشان را ببینم مسیرم را عوض خواهم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1397
مسيرتو عوض نكن سريعاً به مامورين نيروي انتظامي اطلاع بده .
اشنا 28 فروردين 1397
ازاینترپل بخواهیم همانند خاوری راکه ازکانادااوردنند برای ماپیدا کنند چون انصافا مسئولین ما درگیر دلار-حکمت احمدی نژاد-جاسوسی فرزند مسئولین -......وقت این کارهای بیهوده راندارند.......
نا شناس 27 فروردين 1397
اقای مرتضوی جیک مستانت بود فصل زمستانت نبود؟امان از غفلت وتضیع حقوق دیگران وانجام امورات برای غیر خداوخشنودی بعضی از اقایان.عاقبتش هم در به دری وفرار از قانون .تازه نهایت کمک وارفاق درحق شما شده .
ایران 28 فروردين 1397
اطلاعات سپاه مورچه را از زیر زمین شناسایی میکنه وپیدا می کنه مرتضوی که عددی نیست .مخ مردم را کار می گیرند .چقدر ساده وزود باورند بعضی از مردم.البته حنا خبر تلویز یون دیگه رنگ نداره ومردم خبر ها را باور نمیکنند حتی خبر های هوا شناسی را.چون اونو هم سیاسی کردند.خدا رحم کند بر ما.
کریمی 29 فروردين 1397
همانجایی که فریدون و جهانگیری هستند
ایرانی 29 فروردين 1397
واقعا راست هست که ایشان مفقود شده است .مگه سورن هست توی انبار کاه .که نتونن پیداش بکنن.البته ما باور کردیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.