.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشکاران مازنی پارسال ۴۹۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
سخنگوی ورزش و جوانان مازندران از کسب ۴۹۰ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی سال قبل توسط ورزشکاران استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا ییلاقی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به درخشش و موفقیت ورزش کشور توسط ورزشکاران مازندرانی در سال ۹۶ اظهار کرد: از ۴۹۰ مدال کسب شده در سال ۹۶ توسط ورزشکاران مازندرانی ۸۲ درصد توسط مردان و ۱۸ درصد نیز توسط بانوان به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ۷۴۳ ورزشکار زن و مرد از مازندرانی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که از این تعداد ۳۳۸ ورزشکار به عضویت تیم ملی درآمدند، افزود: رشته های کشتی، کاراته و تکواندو بیشترین مدال را در سال ۹۶ برای ورزش مازندران کسب نمودند.

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه از ساماندهی یکصد و پنجاه دو هزار و ۳۱۰ ورزشکار سازمان یافته در سال ۹۶ خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ورزشکار ۶۸ درصد آقایان و ۳۲ درصد را بانوان تشکیل می دهند و شهرهای ساری، بابل، قائمشهر بیشترین ورزشکار سازمان یافته را در سال ۹۶ به خود اختصاص دادند.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۹۶ تورنمنت های مختلف ورزشی در سطح استان برگزار شد، گفت: مسابقات تکواندو، تنیس خاکی و اسکواش به میزبانی شهر ساری، شطرنج در آمل و کشتی در بهشهر با حضور کشورهای مختلف در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

ییلاقی اشرفی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ورزش مازندران در سال ۹۷ همچون سال ۹۶ به خوبی بدرخشد و ورزشکاران مازندرانی در میدان ورزشی پرچم سه رنگ کشورمان را با کسب مدال های متعدد به اهتزاز درآورند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.977 seconds.