.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز واحدهای تولیدی با حساب و کتاب داده شود/وجود بازار سیاه خرید و فروش مجوز
استاندار مازندران گفت: اگر قرار است برای واحدی مجوز داده شود باید با حساب و کتاب باشد، به‌عنوان مثال به‌طور عملیاتی مجوز مرغداری صادر نمی شود اما به‌راحتی این مجوز در بازار سیاه خرید و فروش می شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی سه‌شنبه‌شب در نشست فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد: دوران دوجبهه‌ای فعالان اقتصادی و دولت گذشته است و باید با درک متقابل و قدرت گفت‌وگو مسائل را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای توسعه‌یافته است که قدرت گفت‌وگو و قدرت مفاهمه داشته باشد، ادامه داد: اگر معتقدیم نباید خام‌فروشی داشته باشیم و یا دانش‌بنیان شدن سبب شکوفایی فناوری می‌شود باید بپذیریم تعهدات متقابل بوجود آوریم.

استاندار مازندران افزود: اصل اول در حمایت از کالای ایرانی این است که آن را افتخار بدانیم و به‌عنوان تولید فاخر از آن یاد کنیم.

این مسؤول بیان کرد: فخر ایران هستیم و تولید محصولات‌مان هم باید فخر ایران باشد.

اسلامی با بیان اینکه باید موانع بر سر راه اقتصادی را رفع کنیم، گفت: مصوب کردیم هر متقاضی که فعالیتی را قرار است آغاز کند، برای دریافت مجوز آن نهایتاً ۵۸ روز طول بکشد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای مازندران ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده تخصیص یافت که ۳۰ درصد برای ایجاد زیرساخت در روستاها و ۷۰ درصد برای شهرها بوده است.

استاندار مازندران اضافه کرد: کاستی‌های زیادی برای ایجاد زیرساخت در شهر و روستاها داریم که برای آبادانی آن از طریق مالیات بر ارزش افزوده امکان‌پذیر است.

این مسؤول با تأکید بر اصلاح ساختار مالی و حقوقی در استان گفت: اگر خواهان رقابت تولید هستیم باید به بازار سرمایه توجه کنیم.

اسلامی به حوزه کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: اینکه گفته می شود ۹۰ درصد منابع آبی به دریا می‌رود، یک حرف تاریخی است.

وی تصریح کرد: ساختن سد، پول می‌خواهد و منابع دولتی محدود است و باید کاری برای خلق منابع انجام دهیم و در این راستا باید زیرساخت‌ها را توسعه دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند هستیم در مقیاس بزرگ صادرات محصولات کشاورزی داشته باشیم، تأکید کرد: صادرات خرد، بازار ما را از بین می‌برد بلکه باید در حوزه طیور، صادرات باکیفیت داشته باشیم و قیمت تمام‌شده را کاهش دهیم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه کشاورزی باید علمی شود، اظهار کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای نقش خوبی را در توسعه صادرات دارد.

اسلامی درباره نحوه تولید محصولات کشاورزی و ارائه مجوز از سوی دستگاه متولی عنوان کرد: اگر قرار است برای واحدی مجوز داده شود باید با حساب و کتاب باشد و به‌صورت عملیاتی مجوز مرغداری صادر نمی‌شود ولی به‌راحتی این مجوز در بازار سیاه خرید و فروش می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.499 seconds.