.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد.
نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!

به گزارش دیار آفتاب؛ دکتر حسن بیارجمندی؛ نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی _که خطوط اصلی مندرج در آن‌ها یکی است _ و بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد؛ بلکه بر اساس رمزگشایی مصطفی تاج‌زاده از عناصر اصلی فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ در حساب تلگرامی خود از آن نیز با اهداف و برنامه‌های اصلی فتنه گران نیز هماهنگی دارد؛ تاج‌زاده این اقدام را گامی مثبت در جهت #تقدس_زدایی از [ولایت] دانسته و مطالب مطرح‌شده در نامه را کمابیش #همان_انتقادات_اصلاح_طلبان دانسته است!

اهداف پیدا و پنهان این همسویی قبیله‌ای حارث بن حوت‌ها با بیعت شکنان #ناکث و خارج شدگان (مارقین) از کشتی انقلاب و نظام اسلامی علیه رهبری، موضوع بسیار مهمی است که تحلیل آن در این وجیزه نمی‌گنجد و در جای خود به آن خواهیم پرداخت؛ اما آنچه در حال حاضر بسیار مهم و واجد اهمیت است، علل و عوامل افتادن این ۳۰۰ نفر به این ورطه‌ای هولناک است؟!

امام خامنه‌ای ۲۳ /بهمن/ ۱۳۹۲ طی پیام شفاهی به تشكل‌هاي دانشجويي انقلابي به‌طور خاص در بند ۲توصیه‌ها تأکید نمودند که: «ما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم #بصیرتی_عمار_گونه و #استقامتی_مالک_اشتر_وار می‌طلبد، با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.»

اما چرا امام خامنه‌ای از میان این همه صحابه و یار پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)؛ عمار و مالک و این دو خصوصیت آنان را در آوردگاه افسری جنگ نرم الگو و اسوه معرفی می‌کنند!

۱. دوره زمانی که چنین اسوه و ویژگی‌هایی را برخلاف دوره‌های دیگر می‌طلبد؛دوره تحرکات جریان نفاق و منافقین است و جنگ با منافقین بصیرت و استقامت می‌طلبد.

۲. افسران این جنگ نرم به‌طور هم‌زمان می‌بایست در سه جبهه علیه ناکثین، قاسطین و مارقین بجنگند و تمیز و مرزبندی و نیز آتش به اختیار تمیز علیه آنان هم بصیریت و هم استقامت ویژه‌ای می‌طلبد.

۳. در عرصه چنین نبردی #بصیرت_و_استقامت خود ولی امر شاخص و معیار اصلی است و اگر عمار و مالک بصیریت و استقامتی دارند؛ متأثر از سرچشمه ولی امر است.

۴. در سال ۸۸ به اقتضای غبار حاکم و در میان بودن پای مردم، عمار بودن در آن جنگ نرم جهت جذب حداکثری کفایت می‌کرد اما از سال ۹۲ به بعد به اقتضای تحرکات جریان نفوذ(نفاق) و در میان بودن پای بسیاری از بزرگان دارای قدرت و ثروت و نفوذ، عمار بودن کفایت نمی‌کند و علاوه بر آن می‌بایست استقامت مالک را هم داشت.

۵. در این برهه زمانی بیشترین حملات و هجمه‌ها متوجه عمود خیمه انقلاب اسلامی است و بنابراین نقش‌آفرینی مؤثر همچون مالک در حمايت از ولی امر زمان تحت هر شرایطی لازم است.

۶. حفظ و حراست از حریم امامت و ولایت و اهتمام بدان در هر شرایطی، حتی اگر در آستانه یک پیروزی سرنوشت‌ساز هم باشیم؛ ضروری است و می‌بایست مالک اشتروار عمل کرد.

بچه شیعه مدافع حریم امامت و ولایت از کودکی این بخش از تاریخ را بخوبی مشق کرده است که وقتی سپاه معاویه قرآن‌ها را بر نیزه‌ها کردند و فریب‌خوردگان با تهدید از امام خواستند اشتر را بازخواند، مالک که نزدیک‌ خیمه‌ی فرماندهی معاویه شمشیر می‌زد، به فرستاده‌ی امام گفت: #آثار_فتح پدید آمده، همین لحظه #ظفر خواهیم یافت، توقف فرمای و مرا باز مخوان!

اما به محض آنکه خبر دادند که امنیت جانی امیرمؤمنان (ع) به خطر افتاده است. مالک شمشیر افکند و گفت: «والله که من همه‌ی جهان در زیر فرمان خویش‌ نخواهم؛ چون امیرالمؤمنین (ع) را نخواهم دید!» آنگاه بازگشت و به اشعث و هوادارانش که خیمه‌ی امام را محاصره کرده بودند، گفت: «افسوس که شما را بفریفتند و شما فریفته شدید. شما را در کار این جنگ به حق، در غلط انداختند و شما را موافق افتاد ترک جنگ گفتن! ما پنداشتیم که آثار سجود بر پیشانی شما آثار زهادت است در دنیا و شما را بدین شرفی خواهد بود در آخرت و موجب رضای باری تعالی خواهد بود؛ لیکن امروز چون آفتاب معلوم گشت که شما طالبان دنیایید و در دست شهوت گرفتار. لعنت بر شما باد که میان ما و شما دوری افتاد.»

آری علت اصلی افتادن این افسران مدعی انقلاب به ورطه همسویی و همکاری با ناکثین و مارقین، این است که آنان به توصیه نامه شفاهی امام خامنه‌ای عمل نکردند و در این عرصه جنگ نرم نه عمار بودند و نه مالک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.