.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات دهی ۲۰۰ پایگاه امداد نوروزی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت بیش از ۲۰۰ پایگاه جاده ای و شهری این جمعیت در طول ایام تعطیلات نوروزی تحت عنوان طرح ملی امداد و نجات خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری  به تعداد کل عملیات های انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کردو افزود: تعداد ۴۲۷ عملیات برای دو هزار و ۵۲۱آسیب دیده انجام شد که طی آن هزارو ۲۷۹ نفر به صورت سرپایی و ۲۱۳ نفرنیز  به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از فعالیت ۱۶۶ پایگاه جاده ای در طرح ملی امدادو نجات خبردادو تصریح کرد: از این میزان ۴۹ پایگاه شهری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشغول به فعالیت هستند.

اکبری تعداد کل حادثه دیدگان را دو هزار و۵۲۹ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ۵۹۲ تیم امدادی در عملیات های امداد و نجات با به کار گیری ۲۶۵ ناوگان خودرویی به خدمات رسانی پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران  با بیان اینکه در طرح ملی ایمنی و سلامت تعداد ۱۲ هزارو ۳۲۰ نفر به ایستگاههای سلامت این جمعیت در استان مراجعه کردند ، به بیان آمار تفکیکی این مراجعات پرداخت و اظهار داشت:  تعداد کل مراجعین تحت پوشش ۵۴۰هزارو ۲۱۴ نفر  ، تعداد بسته های آموزشی و فرهنگی توزیع شده ۴۷۵ هزارو ۳۱ بسته ، تعداد خدمات گیرندگان طرح سحاب شش هزارو ۶۶ نفر  و تعداد مراجعان به خیمه های نماز هشت هزارو ۸۹۴ نفر بوده است.

وی به اجرای ۲۵۲ برنامه در طرح ملی خدمات داوطلبانه اشاره کرد و گفت: تعداد ۶۰۲ داوطلب در این طرح مشارکت کردند که سه هزارو ۴۲۵ نفر از این برنامه ها بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در خصوص خدمات دهی طرح فرشتگان رحمت با بیان اینکه دو هزارو ۴۴۱ داوطلب در این طرح شرکت دارند  ،  یادآور شد: تعداد شش هزارو ۱۲۹ سبد اقلام به ارزش ریالی بیش از شش میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در بین ۱۹ هزارو ۱۶۷ نفر توزیع شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.