.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور نیم میلیون نفر زائر نوروزی در امامزادگان مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از حضور بیش از نیم میلیون نفر از زائران و مسافران نوروزی از اول تا ۱۱ فروردین‌ماه جاری در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با اشاره به حضور گسترده زائران  و مسافران نوروزی در این استان گفت: از اول تا ۱۱ فروردین‌ماه جاری بیش از نیم میلیون نفر زائر ومسافر به زیارت بقاع متبرکه استان مازندران مشرف شده‌اند.


وی افزود: با توجه به اینکه امسال هفتمین سال اجرای طرح آرامش بهاری اوقاف مازندران است، امسال شاهد حضور پر رنگ زائران در اماکن متبرکه استان مازندران بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در امامزادگان مازندران اجرا می‌شود و تلاش داریم تا خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی ارائه شود.

حیدری با بیان اینکه در ایام نوروز مطابق روال هر سال طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه استان اجرا می شود، افزود:‌ با ارتقای ارائه خدمات کمی و کیفی به مسافران و گردشگران، شاهد استقبال گسترده زائران نوروزی از این طرح بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان مازندران اجرا می‌شود، گفت: ۱۸۵ مبلغ بومی و غیر بومی به سراسر مازندران در خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری به ارائه خدمات فرهنگی، دینی، مشاوره و .. مشغول هستند.

طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در امامزادگان مازندران اجرا می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.