.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسمومیت 4 نفر از مسافران نوروزی با گاز منوکسیدکربن در محمودآباد
چهار نفر از مسافران نوروزی در محمودآباد به دلیل استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث ‌و فوریت‌های پزشکی استان مازندران در ساعت ۳:۵۸ بامداد امروز پنجشنبه ۹ فروردین طی تماسی با مرکز پیام اورژانس 115 آمل مبنی بر اینکه حادثه‌ای در محمودآباد خیابان آزادی اتفاق افتاد درخواست کمک شده است.

براساس این گزارش؛ خانواده‌ای برای ایجاد گرما در داخل چادر اقدام به روشن کردن گاز پیک‌نیک کرده بودند دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

این افراد که دختر بچه ۶ ساله و پسر بچه ۹ ساله و دو خانم ۴۵ و ۲۳ ساله بودند توسط تیم‌های اورژانس ۱۱۵ محمودآباد پس از انجام اقدامات لازم پیش بیمارستانی نظیر اکسیژن تراپی، برقراری رگ باز و انجام پالس اکسیمتری به بیمارستان شهدا محمودآباد منتقل شدند که حال هیچ یک از مصدومان وخیم اعلام نشده است.
*** لازم به یادآوری است؛ استفاده از زغال و گاز پیک‌نیک در داخل چادرهای مسافرتی در فضای بسته برای ایجاد گرمایش اقدام خطرناکی است که موجب مسمومیت شدید و حتی مرگ می‌شود.

در صورت بروز علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن که در ابتدا شبیه سرماخوردگی همراه با سوزش چشم‌ها و آبریزش است که باید به سرعت عامل ایجاد گاز CO را از فضای بسته خارج کرده و افراد را به فضای باز منتقل کنید در صورت بروز سردرد و سرگیجه و حالت تهوع با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.