.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات ۱۲۷ مسافر حادثه دیده نوروزی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۱۲۷ مسافر حادثه دیده نوروزی به مراکز درمانی از آغاز طرح‌ نوروزی در استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:از آغاز طرح امداد ونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند پارسال تا روزششم فروردین ۹۷، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۲۵۹ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به هزار ۴۴۷ آسیب دیده ارائه کردند.

وی افزود:ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۷۱۷ نفر، انتقال ۱۲۷ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۴۱ نفر از جمله این خدمات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها هزار و ۳۰۵ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۳۴۵ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۱۵۲ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به و مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کردند.

وی گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی مسافران نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

اکبری افزود: در طرح امداد ونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.108 seconds.