.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 8 درصدی صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: صید ماهی‌های استخوانی از 20 مهرماه امسال به 2 هزار و 250 تن رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش یافت.

به گزارش شمال نیوز،حسینعلی رستمی امروز درباره وضعیت صید ماهی‌های استخوانی در مازندران اظهار کرد: صید ماهی‌های استخوانی از 20 مهرماه امسال به 2 هزار و 250 تن رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: صید ماهی سفید از آغاز صید ماهی‌های استخوانی به یک‌هزار و 327 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد رشد یافت.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: همچنین از میزان صید ماهی کفال به 784 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشت.

این مسؤول تصریح کرد: ارزش اقتصادی ماهی‌های صیدشده به 65 میلیارد تومان رسیده که سال گذشته 48 میلیارد تومان بوده که با توجه به افزایش صید ماهی‌های سفید ارزش اقتصادی ماهی‌ها رشد یافت.

رستمی با اشاره به اینکه سرانه صید ماهی به 42 تن رسید، اظهار کرد: وضعیت صید در مناطق مختلف یکسان نیست ولی به‌طور متوسط سرانه هر تعاونی 8 درصد افزایش یافت.

* پیش‌بینی صید 3 هزار و 800 تنی ماهی در دریای مازندران

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی صید امسال مازندران 3 هزار و 800 تن است، خاطرنشان کرد: صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافت که این رشد نشان می‌دهد بازسازی ذخایر طبیعی و مصنوعی شیلاتی در این زمینه توانست موفق عمل کند.

مدیرکل شیلات مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با رهاسازی ماهی قرمز در رودخانه‌های استان با تأکید بر اینکه افراد از رهاسازی ماهی قرمز درون رودخانه‌های استان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: این کار موجب انتقال بیماری درون رودخانه‌ها شد که فاجعه به بار خواهد آورد و ممکن است به نابودی اکوسیستم منجر شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.