.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیکی نیمه‌سنگین در مسیرهای رفت و برگشت محور کندوان
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور کندوان از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محور کندوان از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محدوده تونل تکاور و لاسم محور هراز از مسیر جنوب به شمال، افزود: در سایر محدوده محور هراز تردد به‌صورت پرحجم و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه تردد خودروها در محور سوادکوه از مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب به‌صورت پرحجم و روان است، اضافه کرد: همچنین آمد و شد خودروها در محور کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت 24 امشب از محور هراز، تصریح کرد: درصورت بروز ترافیک سنگین اعمال محدودیت‌های مقطعی نیز در دستور کار پلیس راه قرار دارد که در صورت اعلام اطلاع‌رسانی می‌شود.

هاشمی با تأکید بر مدیریت سفر برای مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است در ساعات پایانی امروز شاهد حجم بیشتر خودروها در محورهای هراز و کندوان باشیم.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین توصیه ما به مسافران نوروزی این بوده که قبل از اقدام به سفر در جریان آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورها و همچنین محدودیت‌های ترافیکی قرار بگیرند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.865 seconds.