.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت جالب محسن رضایی از ماجرای به دنیا آمدنش+تصاویر
مجسن رضایی در صفحه شخصی خود ماجرای به دنیا آمدن خود را منتشر کرد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، تصویری از خود در امامزاده مسجد سلیمان منتشر کرد.

محسن رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: درشمال « #لالی » ،چند امامزاده هست که یکی از آنها به باباروزبهان شهرت دارد. از آنجایی که مادر من هردو فرزند اول خود را در نوزادی ازدست داده بود، به این امامزاده توسل می‌جست تا خداوند فرزندی به او دهد. مدتی بعد خدای متعال مرا به او و پدر داد. هروقت فرصت می‌کنم ، ضمن دیدار اقوام در لالی و #مسجدسلیمان به زیارت این امامزاده می‌روم . امسال هم در لحظه تحویل سال در این امامزاده بودم .شبیه این بقعه نورانی، بقاع متبرکه دیگری نیز در کشور هست که هرچند همچون مزار ائمه(ع) شهرت ندارند، اما باید آنها را به عنوان ظرفیت‌های معنوی و پشتوانه‌های اعتقادی مردم قدر دانست و صیانت کرد.

 

ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویردر ادامه تصاویری که محسن رضایی در اینستاگرام خود منتشر کرده است را می بینید:

ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویرماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویرماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویرماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.