.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی ها ۵ میلیارد ریال در طرح فرشتگان رحمت کمک کردند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ارزش ریالی اقلام اهداء شده در طرح فرشتگان رحمت را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری از استقرار ۸۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای درتمامی نقاط مازندران خبر داد و افزود :تعداد ۱۶پایگاه شهری نیز همزمان با دیگر پایگاههای مستقر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی تعداد کل عملیات های انجام شده در طرح خدمات نوروزی را ۲۰۱ مورد عنوان کرد و ادامه داد: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

اکبری تعداد کل آسیب دیدگان را هزار و هشت مورد عنوان کرد و گفت:۲۵۷ تیم امدادی جمعیت هلال احمر مازندران در امداد رسانی به این مصدومان شرکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ۳۵ مورد اسکان اضطراری خبر داد و اعلام کرد: تعداد کل نیروهای به کار گیری شده برای انجام عملیات امدادو نجات نوروزی در استان ۹۷۶ نفر است.

وی به استقرار ایستگاههای سلامت اشاره کرد و یادآور شد: تعداد چهار هزار و ۳۸۵ نفر تا روز چهارم فرودین ماه جاری به این ایستگاهها مراجعه کردند که تعداد افراد تحت پوشش در این مراجعات ۱۵۲هزار و ۲۳۲ نفر بوده است.

اکبری با بیان اینکه طرح ملی خدمات داوطلبانه با شرکت ۲۳۲ داوطلب اجرا می شود ،تاکید کرد: حدود ۲۱۰ داوطلب به صورت مستقر فعالیت دارند و هزارو ۳۳۲ بهره ور نیز از این طرح بهره مند می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در خصوص اجرای طرح فرشتگان رحمت افزود: در این طرح چهار هزار و۹۵۶ سبد اقلام بین ۱۵هزارو ۵۶۵ بهره‌ور توزیع شد که ارزش ریالی آن به بیش از پنج میلیارد ریال رسیده است.

وی به تعداد تصادفات امدادرسانی شده اشاره و خاطر نشان کرد: امدادرسانی به ۸۲ مورد تصادف انجام شد که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه ۳۲درصد افزایش را شاهد بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.3 seconds.