.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحویل جسد صیاد گلستانی به مرزبانی ایران
فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک استان گلستان از تحویل جسد صیاد بندرترکمنی که چند روز پیش به دست نیرو‌های مرزبانی ترکمنستان کشته شده بود، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه استان گلستان گفت: پس از حادثه تیراندازی نیرو‌های مرزبانی ترکمنستان به یک گروه چهار نفره از صیادان گلستانی که منجر به کشته شدن یک نفر، زخمی شدن یک نفر دیگر و دستگیری دو نفر شد، یک دیدار اضطراری دیپلماتیک بین مرزبانان دو کشور برگزار شد.

سراوانی افزود: اطلاعات اولیه منتشر شده از این حادثه، حاکی از فوت صیاد زخمی ایرانی بر اثر شدن جراحات وارد بود.

وی ادامه داد: دراین دیدار که روز گذشته در کشور ترکمنستان برگزار شد، موضوع تیراندازی مرزبانان ترکمنستانی به ماهیگیران گلستانی مورد بررسی قرار گرفت.

سراونی به نقل از مرزبان کشور ترکمنستان اشاره کرد و گفت: ماهیگیران ایرانی بیش از حد معمول وارد آب‌های این کشور شده و پس از مواجهه با نیرو‌های مرزبانی و برخورد با قایق آنان، اقدام به فرار می‌کنند که نیرو‌های مزربانی ترکمنستان ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به ماهیگیران کردند که یکی از ماهیگران در دم کشته، یک نفر نیز زخمی و دو نفر دیگر دستگیر می‌شوند.
 
سراوانی افزود: اکنون صیاد مجروح به نام 'عبدالوهاب پای رنج' ۴۰ ساله، که از ناحیه ریه زخمی شده، در بیمارستان 'حسنقلی' کشور ترکمنستان بستری و تحت درمان قرار دارد.

وی ادامه داد: جسد صیادی که در این حادثه کشته شده به نام 'علی اونق' ۳۹ ساله با شناسایی خانواده اولیای دم تحویل مرزبانی گلستان شده تا پس از طی مراحل قانونی تحویل خانواده جانباخته شود.

وی در پایان افزود: بر اساس اعلام مرزبان ترکمنستان، دو صیاد دیگر گلستانی به نام های'میکائیل بال جانی' ۴۰ ساله و 'کمال حضری' ۲۷ ساله نیز سالم بوده و در بازداشت مقامات قضایی این کشور هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.