.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، گفت: میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت.
میانگین اقامت گردشگران نوروزی در مازندران افزایش یافت

به گزارش شمال نیوز، علی نبییان امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: وزش باد در مناطق مختلف استان داشتیم و سرعت باد بین 90 تا 100 کیلومتر بر ساعت بوده و دربرخی تقاط شاهد قطعی برق بودیم که با تلاش مدیران و شهرداران تا صبح امروز اشکالات رفع شد.

وی افزود: با بازدیدهای به عمل آمده مشکلات رفع شد و شاهد آرامش در استان هستیم و از کمیته دهیاری و شهری استان خواست پیگیر یاشند تا روستاها و بخش‌های مختلف از زباله و نخاله پاکسازی شود.

نبییان گفت: با حضور در جاده‌ها و پرسش از مسافران بیشتر آنان از حضور پررنگ پلیس راهور می‌گفتند که از این حضور پررنگ پلیس تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: روز گذشته 740 هزارو 676 نفر شب اقامت در استان اقامت یافتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 هزار نفر افزایش یافت. از 27 اسفند تاکنون دو میلیون و 251 هزار نفر شب اقامت در استان صورت گزفت که امیدواریم سفر خوبی داشته باشند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: سازمان صنعت برمراکز و واحدهای ارائه خدمات و کالا نظارت داشته باشد و اقلام ضروری در بازار توزیع شود.

نبیان تصریح کرد: روز گذشته 114 هزار و 817 خودرو وسیله نقلیه وارد و 65 هزارو 388 خودرو از استان خارج شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.