.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس آخرین پنج شنبه ۹۶ یکطرفه می‌شود
پلیس راه مازندران اعلام کرد بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه جاده چالوس امروز ۲۴ اسفند یکطرفه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده چالوس ادامه دارد، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۶ بامداد امروز و فردا جمعه از این جاده یکطرفه است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند و ۸ فروردین نیز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و این جاده از ساعت ۱۸ همان روز تا ۶ صبح روز بعد به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد شنبه ۴ فروردین و روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد این روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است، افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۲۷ و ۲۸ اسفند، روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین، ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۹ اسفند و روز‌های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز‌های ۳، ۴، ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است.

وی افزود: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد این روز‌ها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۲۵ و ۲۸ اسفند و ۹ و ۱۶ فروردین و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۲۹ اسفند، ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز ۹۷ و به منظور افزایش ظرفیت رفت و آمد در جاده‌های مازندران، محدودیت رفت و آمد اجرا می‌شود.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.921 seconds.