.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شام نوبخت به نمایندگان مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دعوت به شام جمعی ار نمایندگان توسط نوبخت سخنگوی دولت خبر داد و گفت: این دعوت نامه به نام حزب اعتدال و توسعه انجام شده، اما محل شام سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز با خبر شدیم که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح سه وزیر را به شام دعوت کرده، است.

وی افزود: اینکه در آستانه استیضاح سه وزیر، سخنگوی دولت برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح را به شام امشب دعوت کند، جای سوال دارد و این موضوع به ذهن متبادر می‌شود که شاید بده و بستانی صورت گیرد.سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دعوت نامه را در دست یکی از نمایندگان دیده، افزود: دولت بهتر است بدون هر گونه اقدام شائبه انگیز به مطالبات مردم و استیضاح کنندگان پاسخ دهد.

برخی نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا سخنگوی دولت از همه نمایندگان دعوت به عمل آورده یا برخی گفتند: از ما دعوتی نشده اگر هم می‌شد در این شرایط شرکت نمی‌کردیم.استیضاح علی ربیعی و زیر تعاون و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه در صحن مجلس مطرح می‌شود. همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد./الف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 اسفند 1396
وزیر کشاورزی که کشاورزها رو با خاک یکسان کرد و باید پاسخگو باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.