.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشترکان برق مازندران ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میزان بدهی برق مشترکان را ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۰ میلیارد تومان بدهی در حوزه برق مرکز و مابقی در حوزه غرب استان است.

به گزارش شمال نیوز، قاسم شهابی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان، شمار مشترکان برق در استان را حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار فقره اعلام کرد گفت: توقع ما این است تا نسبت به پرداخت بدهی یاری داشته باشند تا بتوانیم نسبت به انجام تعهدات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق شرکت درآمد - هزینه است گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیارد تومان به پیمانکاران و همکاران بدهی داریم و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

شهابی یادآور شد: رشد میزان مصرف برق در استان سالانه بین ۹.۵ تا ۱۰ درصد است و باید متولیان و مدیران صرفه جویی در مصرف برق را سرلوحه کار قرار دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۵۷ هزار چاه فاقد پروانه در استان وجود دارد گفت: این میزان چاه ها قبل از سال ۸۳ حفر شده اند و به دلیل آنکه پروانه ندارند از دریافت حواله سوخت محروم هستند.

وی افزود: وجود این چاه ها در استان یک چالش به شمار می رود و از آنچاییکه چاه های استان سطحی است باید درباره آن تصمیم گیری لازم صورت گیرد تا منجر به بروز مشکلات اجتماعی نشود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 اسفند 1396
بدرک که بدهی دارن. شما که سالی سه بار تعرفه برق رو بالا میبرین . حقتون همینه!!!ما که مشترک خانگی هستیم یک بار فیش برق رو معلوم نیست کجا انداختن، دستمان نرسید دفعه ی بعدی بدون اینکه برگ اخطار بدن برق رو قطع کردن . بخدا اگر شما طلب داشته باشین. کارخانجات و واحد های تولیدی بدون یک روز فرصت درجا قطع میکننین. حالا این 70 میلیارد پول چند وقته که فقط بدهی هست ؟ درآمد و وصولی تون چقدر هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.729 seconds.