.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 436 هزار عدد مواد محترقه در مازندران/افزایش 82 درصدی کشفیات
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 82 درصدی کشفیات مواد محترقه و کشف 436 هزارو 495 عدد ماده محترقه در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: هرساله در روزهای منتهی به آغاز سال نو، روزهایی سخت و دلهره‌آور برای بعضی از خانواده‌ها رقم می‌خورد، روزهایی که یادآور حوادث تلخ و ناگواری برای آنان بوده است، روزهایی که در آستانه سال جدید شادی و نشاط آنان را به غم و اندوه تبدیل کرده است.

وی افزود: باوجود اقدام‌های پیشگیرانه، بازهم شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجارشکنان هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتارهای ناهنجار از سوی آنان می‌شوند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در برخورد مراسم چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اقدامات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست.

میرفیضی افزود: سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می‌رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نكنند.

وی با اشاره به افزایش 82 درصدی کشفیات مواد محترقه در استان از کشف 436 هزار و 495 عدد ماده محترقه از این افراد از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و افزود: تاکنون 56 نفر از عاملان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گاها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران از برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول از جمله دستگاه قضائی، اورژانس، شهرداری، آموزش و پرورش و ... در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و با بیان این که نگاه ناجا به چهار شنبه آخر سال نگاه تعاملی است نه تقابلی، اظهار داشت: مهم‌ترین مطالبه مردم از پلیس حفظ نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان، مزاحمت‌های خیابانی و افراد مخل نظم و امینت اجتماعی است و هر جا که آسایش، امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیافتد، پلیس از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

میرفیضی خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را هنجارشکنی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و از شهروندان خواست، همواره پلیس را در کنار خود ببینند و به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند، وحشت دیگران را دستمایه شادی خود قرار نداده و نگذارند، بهار خاطره‌ای اندوهبار برایشان تداعی کند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.