.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰۰۰ مدرسه در مازندران مربی پرورشی ندارند
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از هزار مدرسه در سطح استان فاقد مربی پرورشی هستند.

به گزارش شمال نیوز، محمد شعبانی صبح دوشنبه در همایش استانی تجلیل از فعالان عرصه تربیت با بیان اینکه در سال های اخیر فعالیت های خوبی در حوزه تربیتی و پرورشی انجام شد، افزود: آسیب شناسی فعالیت های پرورشی و رصد برنامه های تربیتی در استان به کیفیت بخشی آن کمک می کند.

 وی  برنامه ریزی در حوزه پرورشی و تربیتی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: عینیت بخشی فعالیت های پرورشی و تربیتی در سطح مدارس استان از  برنامه های آموزش و پرورش مازندران است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از حذف گزارش در حوزه فعالیت های پرورشی و تربیتی مدارس خبر داد و بیان داشت: برای کیفیت بخشی به برنامه های تربیتی و پرورشی ارائه شده در مدارس استان سعی کردیم با حذف روال معمول ارسال گزارش فعالیت های این بخش را به سمت تاثیر گذاری بیشتر سوق دهیم.

وی مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف تربیتی را حاصل تلاش مربیان این حوزه دانست و یادآور شد: ارسال ۲۳ هزار نامه در  فراخوان دانش آموزی نامه ای به پدرو مادر به همراه  ارسال ۱۰ هزار عکس در جشنواره عکس ۳۹ نشان دهنده علاقمندی و مشارکت بالای دانش آموزان در برنامه های تربیتی و پرورشی مدارس است.

شعبانی به کمبود مربیان پرورشی در مدارس مازندران اشاره کرد و گفت: بیش از هزار مدرسه در مازندران فاقد مربی پرورشی است و نمی توان این مسئله را نادیده گرفت و دوره های آموزشی مختلفی برای مدیران مدارس فاقد مربی پرورشی برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: حوزه تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران با وجود تمام مشکلات معیشتی و اعتباری همواره سعی داشته  با استقبال از برنامه ها و ایده های نو روش های تربیتی مناسبی را در سطح مدارس پیاده کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.763 seconds.