.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات شالیکاران شمال
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده مطالبات شالیکاران استان های مازندران و گیلان به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد جعفری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات شالیکاران شمال اظهار داشت:با این میزان پرداختی تمامی مطالبات شالیکاران این دو استان از طریق سامانه جامع خرید تضمینی محصولات کشاورزی پرداخت شد.

جعفری افزود: ۲۹ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال از این مبلغ مربوط به خرید برنج از کشاورزان استان مازندران و ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال نیز مربوط به شالیکاران استان گیلان است.

وی گفت: در سال زراعی جاری بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی و دستور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید توافقی برنج ندا ، نعمت و شیرودی از تاریخ ۱۳ دی ماه لغایت ۱۵ بهمن در دو مرکز خرید استان در شهرستانهای نکا و بابل صورت گرفت که در این مدت ۵۶۳ تن برنج پرمحصول شالیکاران مازندرانی با معرفی نامه جهاد کشاورزی استان تحویل گرفته شد.

وی در پایان اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ همزمان با خرید برنج پرمحصول در استان مازندران، ۱۴ تن برنج صدری هاشمی نیز از کشاورزان استان گیلان در دو مرکز که در شهرستانهای رودسر و رشت دائر شد خریداری کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.657 seconds.