.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاه کلید توسعه مازندران اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است
استاندار مازندران با اعلام اینکه شاه کلید توسعه ما توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است،گفت: این اقتصاد درون زا، مردم پایه، صادرات‌گرا و دانش‌بنیان است و باید در استان پیاده‌سازی شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار کرد: نیاز به همگرایی داریم و این همگرایی نیاز به همت و تلاش مجدانه داریم.

وی با اعلام اینکه دوره نگاه بخشی و بخشی‌نگری سپری شده است، گفت: توسعه و اقتصاد ما باید مردم محور باشد، برای توسعه نیاز است که دستگاه با همدیگر حرکت کنند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه باید هدف‌گذاری‌ها را درست انجام دهیم، افزود: حمایت از پیشتیبانی مردم که زمینه توسعه فعالیت استان است باید به صورت جدی مطرح شود.

وی با اعلام اینکه تفویض اختیار به استانداران یکی از مباحث جدی در دیدار استانداران با وزیر کشور بود، گفت: اجرای این طرح مستلزم حذف بروکراسی و هماهنگی بین بخشی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه شاه کلید توسعه ما توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: این اقتصاد درون‌زا، مردم پایه، صادرات‌گرا و دانش‌بنیان است و باید در استان پیاده‌سازی شود.

وی با اعلام اینکه 12 محور سرفصل توسعه در استان مازندران داریم، بیان کرد: سند سه صفحه‌ای دستگاه‌ها تکمیل کنند و قبل از پایان سال تصویب می‌شود و ملاک عمل همه دستگاه‌ها است.

اسلامی اضافه کرد: طرح‌ها و پروژه‌های محرک اقتصادی در این سرفصل دیده شده است، تسهیل‌گری هموار‌سازی و حمایت وظیفه همه دستگاه‌ها است.

وی با اعلام اینکه تسهیلات باید بر اساس مصوبات قانونی فراهم شود، بیان کرد: همه اختیاراتی که در پایتخت بوده به استان‌ها تفویض اختیار شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: موتور توسعه باید روشن و با ظرفیت مردمی پیش برود، پروژه‌ها باید فعال شوند و مردم شاهد برکات و نتایج آن باشند، نتیجه‌گرایی برای استان بسیار مهم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.