.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۰ فروند شناور برای یافتن صیادان مفقود شده جویباری اعزام شد
بخشدار گیلخواران جویبار گفت: ۲۰ فروند شناور سبک و سنگین برای پیدا کردن سه صیاد مفقود شده در دریای خزر اعزام شده است.

به گزارش شمال نیوز،محمدحسین فقیه با بیان اینکه در سومین روز از مفقود شدن سه صیاد جویباری هنوزاز سرنوشت این افراد خبری مخابره نشده است، گفت : ۲۰ فروند شناور سبک و سنگین با همکاری قایق های شیلات و صیادان ۵۰ شرکت پره کار جستجو ی میدانی رادر سواحل جویبار انجام دادند.

فقیه با اعلام اینکه قایق موتوری به همراه سه جفت چکمه متعلق به این سه صیاد در عمق ۶ متری در فاصله ۴ کیلومتری از ساحل گلدشت پیداشده است ، افزود: موتور این شناور به تور ماهیگیری قلاب میشود و باتوجه به مستهلک بودن شناور آب وارد قایق می شود و این سه فرد تصمیم به شنا به سمت ساحل را می گیرند.

وی بیان کرد: پیش بینی ها این است که این افراد در مسیر ساحل دچار مشکل شدند وتا به امروز خبر جدیدی از سرنوشت این صیادان وجود ندارد.

بخشدار گیلخواران‌ با بیان اینکه روز گذشته با یک فروند هلی کوپتر ، دو پهبادو ۱۵ قایق مسیر دریای جویبار تا نکا مورد جستجو قرار گرفت ، خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با بندر امیر آباد و بندر ترکمن صورت گرفته ، که به محض دیدن اجساد ،خبر هر چه سریعتر به جویبار مخابره شود.

وی ازادامه جستجوی هوایی و زمینی در سومین روز مفقود شدن صیادان خبر داد و افزود : مسیر پیرامون پیداشدن قایق تا گهرباران مورد جستجو قرار میگیرد و همچنین در بحث مخابراتی تلفن همراه آنان ردیابی ، تا از طریق سیکنال های مخابراتی از آخرین تماس این افراد و موقعیت آنان مطلع شویم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.