.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۷ میلیارد تومان برای بهسازی راههای بابل درنظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای بهسازی وبهبود شرایط راههای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری به پروژه های مختلف در دست اجرای شهرستان بابل اشاره کرد و اظهار داشت: مطالبات مردم در حوزه عمران شهری و روستایی متعدد است که با پیگیری های انجام شده سعی کردیم در این زمینه فعالیت بهتری صورت گیرد.

وی نظارت بر حسن اجرای قوانین را در دستگاههای اجرایی  از وظایف نمایندگی توصیف کردو  افزود: پیگیری مطالبات مردمی در حوزه راههای مواصلاتی که با رفاه و جان مردم ارتباط تنگاتنگ  دارد از وظایفی  است که با جدیت به دنبال تحقق این امرهستیم .

 رئیس مجمع نمایندگان مازندران از ابلاغ اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای بهسازی و بهبود شرایط راههای مواصلاتی بابل خبردادو گفت: این اعتبار حاصل بازدید  رئیس کمیسیون عمران مجلس و مسئولان وزارت راه و شهرسازی  از راههای مواصلاتی هفت گانه  شهرستان بوده است که در دی ماه سال جاری انجام شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس  ادامه داد: نظارت بر تمامی پروژه های عمرانی کشور برعهده کمیسیون عمران مجلس است.

نیاز آذری  به برگزاری نشست های تخصصی در کمیسیون عمران اشاره و تصریح کرد: مناقصه  پروژه های هفت گانه مواصلاتی شهرستان برای  انجام کار آسفالت ، روکش و رانش به زودی انجام خواهد شد.

وی رسیدگی به  وضعیت راههای شهرستان را متناسب با شرایط آن دانست و افزود: مناقصه پل روگذر محور بابل به قائم شهر که از پروژه های مهم  شهرستانی و تکمیل کننده کمربندی  بود به همراه پل  نیمه تمام بندپی غربی به زودی برگزار  می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.873 seconds.