.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌منظور افتتاح چند هتل و بازدید از تأسیسات گردشگری؛
رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد رامسرشد
علی اصغر مونسان جمعه شب وارد شهرستان رامسر شد و مورد استقبال محمد اسلامی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،علی اصغر مونسان  جمعه شب  از فرودگاه رامسر وارد استان مازندران شد و مورد استقبال محمد اسلامی استاندار،  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.

وی قرار است در نخستین روز از سفرش به استان مازندران در جمع کارآفرینان صنعت گردشگری مازندران در رامسر سخنرانی کند.

همچنین همزمان با سفر 2 روزه رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ،چندین طرح گردشگری در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و آمل افتتاح می شود.

افتتاح هتل آبارتمان ترنج م هتل کیمیا در رامسر ، هتل آپارتمان وستا در تنکابن و افتتاح مجموعه بوم گردی ننه گل ابرو از جمله برنامه های معاون رئیس جمهوری در صبح شنبه در غرب مازندران است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قرار است فردا از کارگاه منبت و مجموعه ساحلی نمک‌آبرود در چالوس و پروژه‌های هتل 5 ستاره آراز و کاسپین در نوشهر و مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور بازدید کند.

افتتاح رستوران درجه‌یک ممتاز حاج‌محسن و آغاز فاز 2 این مجموعه در محمودآباد و افتتاح هتل‌المپیک دانشگاه شمال در شهرستان آمل پایان‌بخش برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان مازندران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.778 seconds.