.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور کندوان یک طرفه است
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه در حال حاضر محور کندوان یک‌طرفه است، یادآور شد: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی  اظهار کرد: در حال حاصر تردد در محدوده شیرگاه، کارسالار و گرزین خبل محور سوادکوه از شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: از لحاظ جوی نیز محور سوادکوه ابری در برخی مقاطع همراه با مه‌آلودگی است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه تردد در محدوده لاسم قبل از تونل تکاور، چلاو و تونل وانا از شمال به جنوب به‌صورت پرحجم است، افزود: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محدوده پلور تا امام‌زاده هاشم این محور هستیم.

هاشمی با بیان اینکه در محور کیاسر شاهد هوایی ابری همراه با مه‌آلودی هستیم، اصافه کرد: تردد در این محور به‌صورت عادی و روان بوده و در صورت افزایش حجم تردد خودروها محدودیت یک‌طرفه شدن به‌صورت مقطعی در این محور اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی لازم است رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی استان خودداری کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه در حال حاضر محور کندوان یک‌طرفه است، یادآور شد: این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

هاشمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی تا ساعت ۲۴ امشب در محور سوادکوه، افزود: تردد انواع کامیون و کامیون به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی در پایان گفت: رانندگان قبل از تردد در محورهای کوهستانی مازندران از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیر آخرین وضعیت راه‌های مازندران شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.763 seconds.