.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان:
مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است
شمال نیوز : فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.....
مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است

شمال نیوز : فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.

به گزارش شمال نیوز ، امیر سرتیپ ۲ سعید اثنی عشریه در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان به عواملی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد اشاره کرد و افزود: یکی از این عوامل نارضایتی مردم از شرایط موجود بود و اینکه مشکلات را قابل اصلاح نمی دانستند.

اثنی عشریه افزود: امام راحل (ره)، یک صحبت و ایدئولوژی جدید که همان شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" بود را مطرح کرد که برای مردم تازگی داشت.

وی به نقش رهبر در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: زمانی که ایده ها مطرح شد، فردی باید آن نظرات را اجرایی و مدیریت کند که این کار به بهترین شکل توسط حضرت امام انجام شد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی به رویدادهای انقلاب اشاره و بیان کرد: ۲۶ دی ماه ۵۷، شاه از کشور خارج شد و ۱۲ بهمن حضرت امام پس از ۱۴ سال تبعید به کشور بازگشت و ۱۵ بهمن دولت موقت توسط بازرگان تشکیل شد.

امیر اثنی عشریه تصریح کرد: در تاریخ ۱۹ بهمن، همافران نیروی هوایی در یک اقدام جالب توجه با حضور در بیت امام با ایشان بیعت کردند.

وی ادامه داد: رژیم شاه برای ارتش سرمایه گذاری بسیاری کرده بود و ابدا انتظار نداشت ارتش چنین اقدامی انجام دهد.

به گفته وی، این اقدام همافران، اولین ضربه مهلک را به رژیم گذشته وارد آورد و سه روز پس از آن با اعلام بی طرفی زمینه ساز پیروزی انقلاب شد.

امیر اثنی عشریه با بیان اینکه باید پاسدار این انقلاب باشیم، گفت: یقینا مشکلاتی در کشور وجود دارد که به عملکرد ضعیف ما برمی گردد و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.903 seconds.